Als er een blauwe plaat in de DJ zit blijft die wel langer dan “even”.
Update:
Ik word blij van dingen kopen. Ik word niet blij van mijn OQ missen.
Als er een blauwe plaat in de DJ zit blijft die wel langer dan “even”.
Update:
Ik word blij van dingen kopen. Ik word niet blij van mijn OQ missen.
Ik vind het een hele mooie collectie.
Heel mooie collectie Han!
Nu alleen nog een Hublot voor bij je knetterraket
Kwantiteit kwaliteit
Een duiker?
Stuk voor stuk kanjers. De Oysterquartz (Smikkelbips/date) vind ik echt heel gaaf👍
Hij wordt nog gaver. Maar zolang Amerika (Californië) nog een “shelter in place” heeft ben ik het haasje.
Fuck it, de missie is nog onveranderd. Hij komt een keer terug van Mike en dan is het alsof ik de eerste eigenaar ben.
Is een optie. Vind een Peter Blake quartz op rubber wel tof. Of een Heuer Series 1000 quartz. Iets in die geest.
Heb al een Aerospace en Damasko gehad.
Zou een Two Tone Jubilee/Oyster fraai zijn op de BB58? Ben ik al een tijdje benieuwd naar maar kan nergens foto’s vinden en ik weet dat jij ook nog weleens van de “probeersels” ben.
Is die Aquis op rubber in het blauwe gedeelte niets?
Deze doen
Dan moet de bezel en kroon ook geel worden, anders niet.
Maar ik ga het niet doen, alleen op rubber en NATO.
Met die Aerospace was echt niets mis, behalve dat het een Breitling was. Tof ding.
Heb ik niet zoveel mee. En vrij fors
Vind ik ook erg gaaf. Grootste kanshebber.
Klopt. Was een verrassend leuk ding. @Mas is er nog steeds blij mee. Toch miste ik iets bij de AS.
Update van mijn collectie:
Heb er nu 6 waarvan er 1 nu een volledige servicebeurt krijgt en ontbreekt. Dat is de Zenith autosport automatic (geërfd):
Verder heb ik de volgende horloges:
Online kwam ik een Airman medaille tegen. Betreft een Medal of honor die vanaf de jaren 60 wordt uitgereikt aan leden van de U.S. airforce die vrijwillig tijdens strijd een leven redden. Die moest ik natuurlijk meteen hebben:
Foto van het geheel (exclusief de gouden Zenith).
Dit zijn allemaal blijvertjes. De meeste heb ik al een tijdje. Wat staat er nog op de planning? Een Grand Seiko op staal staat nu op nummer 1.
Echt een gave set
Mooie collectie!
Thanks. Mis alleen nog iets op staal.