Tof! Hoe bevalt de Airman? ️
Ja, ben er echt ontzettend blij mee. Draagt perfect op mijn pols. Hij verveelt niet in ieder geval en vrijwel alle banden staan er goed op. Canvas is tot nu toe mijn favoriet. Heb jij je vintage Airman nog?
Zondagse klok, dagelijks horloge voor onder een overhempt en een wat sportiever exemplaar. Wat heeft een mens nog meer nodig? Het antwoord op die vraag is natuurlijk een Casio met een kookwekker en een alarm, maar ik heb maar drie vakjes in de horlogedoos en het is zo leuk dat dit drie (crypto)Cortéberts zijn.
Wow mooi ding!
Hier ook nog eens een update. Ben al een tijdje best tevreden . Jammer alleen dat het weer jeukt
Omega is trouwens langdurig uit logeren maar hoort er nog wel bij. Met al die liefde tegenwoordig op het forum ga ik hem weer eens teruglenen, denk ik.
Lekkere verzameling zo hoor
hoezo ? toch gewoon een “kek” ding
Tuurlijk. Heerlijk kek
ik vind hem fantastisch, maar voor mij wel typisch zon horloge waar ik geen geld voor over heb staan er gerust een paar honderd op mn wishlist, if ever komt er geen patek, maar een hele reeks horloges in deze prijs range bij
deze is er zeker onderdeel van.
Thanks , insgelijks
Ben heel blij met mijn breitling, ja ik zeg het gewoon. Lekker plat, titanium een met 40mm en prima maatje. Die van @Rolopalooza is volgens mij een maatje groter.
1 of 2 mm denk ik idd.
Staat goed! En op rubber inderdaad leuker; past wel bij een echte tool watch.
Gooi hem anders ook nog ff in rolex only omega only en breitling only.