Jouw collectie op één foto II

@Watch2Morrow heeft idd gewoon zijn Sub om :+1:t2:

5 likes

Terecht. Tenzij je alleen op de Costa in Blanes of in een vakantiehuisje in Renesse zit, zou ik de duurdere exemplaren lekker thuis in de kluis laten. Een pof in je nek heb je zo te pakken.

1 like

Aha in dat geval: Sub en Speedy eruit, JLC Ultra Thin Moonphase erin?

1 like

Die JLC is zo mooi maar weet niet of ik er al aan toe ben. Oh en dan eerder de explorer en Globemaster eruit…

is btw een seadweller geen Sub :wink:

1 like

Beste keuze, zeker in de steden! Veilig als je gewoon normaal over straat gaat, maar zoals altijd: niet met dure spullen te koop lopen. Enjoy trouwens👍🏻

1 like

Dank je en gaat helemaal goed komen :+1:t2::+1:t2:

Oeps sorry, zeer weinig Rolex kennis blijkbaar haha.

Zit de Navi nog in je gedachten? Geen upgrade maar blijft mooi natuurlijk…:wink:

PS: geen verkoop hint hoor

1 like

Erg fraaie collectie.
ik zou er niets meer aan doen.

1 like

Ja die zit nog in mijn hoofd ja :grin:

Ennuh mocht je m toch weg willen doen…

1 like

Prachtig hoor!

In jouw “schoenen” zou bij mij de Datejust mogen vertrekken (teveel gehypet door @AmsterdamVintageWatches :wink: en je hebt al een Globemaster in die kleur) en de Explorer 2 ook. Als ik wilde afbouwen.

De andere 7 zou ik lekker houden, tenzij het geld nodig is.

3 likes

De DJ is 1 van de laatste die ik weg zou doen. Iets met geboortejaar dingetje :smile: Flauw maar heb er wel even naar gezocht en vind ik dan toch weer zonde.

En die Explorer… Man man man, ik ben echt slecht in flipperen :joy:

1 like

Gewoon alles houden geen optie dan?

2 likes

Boh, wat mooi!

1 like

Jawel maar dan moet ik een grotere box hebben :wink:

Edit: Een stuk of 2 a 3 flipperen voor een hogere categorie is eigenlijk wat ik in mijn hoofd heb. Maar hoe en wat precies heb ik nog geen idee van…

1 like

Niet mijn hele collectie op 1 foto maar wel het merendeel van de Speedmasters. Dit was de staat van enkele maanden geleden. Ondertussen zijn de nummers (van links naar rechts) 1, 2, 4, en 7 alweer bij een nieuwe eigenaar en staan de nummers 3 en 5 momenteel in het blauwe gedeelte. Daarna zien we of er nog wat meer weg mag…

Ze zijn gerangschikt op release datum.

62 likes

Damn :heart_eyes:

Dit is nou echt een verzameling pur sang!

1 like

Waarom heb je 1 ooit verkocht :hushed: Zonde.

Ik kan ze echt niet allemaal houden. Bovendien draag ik geen geel goud dus om in de kluis te bewaren en 1 keer per jaar met Kerst te dragen vind ik ook zonde.

Heb je ook een favoriet merk?

Watertanden…

Jazeker. Maar dat is, misschien anders dan je zou verwachten, niet Omega. :grinning:

1 like