Nog 1 plek over een rolex sub of gmt
Die Zenith, wat een supergaaf ding.
Welk model is dat?
Mijn verzameling… Njet.
Zelfde als mijn eerste auto. Als hij startte hoorde je njetnjetnjet mijn lieve oude lada.
Zenith Priya Deepak
Is een Zenith die gemaakt is in Besancon,Frankrijk.
Ze zijn er ook nog in een andere variatie met zwarte plaat.
Is eigenlijk nauwelijks info over te vinden.
Zijn er weinig van gemaakt en alleen voor de Franse markt.
Grappig, maar nee.
Nice. Wel origineel Zenith dus?
Yup. Geen idee wat het verhaal er achter is verder en in wat voor oplage ze zijn gemaakt
Zit een Zenith 2542 PC uurwerk in.
Ze zijn ook gemaakt met oranje plaat met een andere case.

En dit is die andere variant. En deze bestaat er ook nog met opgelegde 4 puntige ster zoals op de mijne.

Cool! Die zwarte lijkt erg op de 62MAS.
Er zijn er geen 2 hetzelfde. Ik zeg Mumbai
Ik ben het met iedereen eens dat dit stuk voor stuk schitterende horloges zijn. Die zeker regelmatig ook door mij met enige jaloezie bekeken wordt. Maar eerlijk; gevarieerd kan ik m echt niet vinden. Het gros van de variatie: staal & zwart
Gvd Sylvester. Je bent de eerste die mijn post serieus neemt en zonder sarcasme leest.
I follow you.
Je hebt gelijk. Het is een collectie van losstaand al dan niet mooie horloges. Maar qua collectie is het ruk.
Hahahaha zo mag je het ook omschrijven; nogmaals schitterende horloges ️:kissing_heart: maar een beetje blauw of zilver zou geen kwaad kunnen
Sub
Ik ben niet heiliger hoor.
Bijna allemaal zwarte matte dials in mijn verzameling. Af en toe een chrono of een duiker. Maar allemaal staal.
Los daarvan, die verzameling van mij is uniek. Daar kan je komende week geen 2de identieke van kopen.
En dat is nou net jammer aan die van @rlc. Als je wilt kun je die komende week kopen en showen.
Prima… voor sommige. maar verre van mijn voorkeur.