Ik had ooit 11 van de 12 ( miste de iwc). Vond het toen wel erg veel van hetzelfde en alles weer weggedaan
Zag vandaag een timor voorbij komen op IG bij scorpione. Misschien is het een mooie aanvulling op je nu al mooie verzameling.
Verder heb ik overigens geen kaas gegeten van wwii horloges en weet dus niet of er iets van klopt.
De huidige collectie:
De Longines is een recente impulsaankoop en er komt nog een Nomos Tangente aan, maar ik wil eigenlijk terug naar 8 horloges.
Ik ben er nog niet helemaal achter welke weg moeten, maar de onderste rij zal waarschijnlijk sowieso blijven.
Leuke collectie!
De huidige trio, heerlijk! Het kriebelt weer een beetje. Dilemma’s
Wil eigenlijk niet meer horloges, maar wil ook niks weg doen …
Dan heb je het perfecte trio .
Wel grappig heb ze ook alle 3
Als je niets weg hoeft te doen dan gewoon erbij halen man die Globemaster. Keuzestress is ontzettend overrated. Heerlijk om die volle doos te zien
Ps, lekker triootje
Prachtig trio dus niets eruit
Het geblurde gedeelte is essentieel en erg herkenbaar
Heerlijk trio! Als je nog iets toe wilt voegen zou ik voor een chrono gaan. Een mooie Speedy of een ZEP

Leuke CW
Zo hallo! Is dit vintage triootje jouw collectie?
Damned die zijn alledrie oprecht heel mooi!
Deze rij is ook wel erg mooi
Wel zou ik de ex ook op staal dragen.
Potverdikkeme wat een heerlijk trio zeg!
thanks!
de 1016 heeft ook een originele folder oyster, maar (nog) niet op maat.
al moet ik zeggen dat ik deze canvas strap van Barton ook erg comfortabel vind!
Een Speedy spookt ook in me achterhoofd … heb een standaard hesalite al gehad, en een speedy tuesday … blijft een topper voor banden.
Dankje, is wel tijdelijk helaas. de Datejust gaat de deur uit.
Eerste post hier overigens, ik lees al een tijdje mee op het forum.
Dacht word eens tijd om mijn collectie te laten zien.
En komt daar wel nog wat anders voor in de plaats, of laat je het hier voorlopig even bij?
Toffe collectie! Snap je forumnaam wel!