Jouw collectie op één foto II

Potverdikkeme wat een heerlijk trio zeg!:innocent:

1 like

thanks!
de 1016 heeft ook een originele folder oyster, maar (nog) niet op maat.
al moet ik zeggen dat ik deze canvas strap van Barton ook erg comfortabel vind!

1 like

Een Speedy spookt ook in me achterhoofd … heb een standaard hesalite al gehad, en een speedy tuesday … blijft een topper voor banden.

1 like

Dankje, is wel tijdelijk helaas. de Datejust gaat de deur uit.

1 like

Eerste post hier overigens, ik lees al een tijdje mee op het forum.
Dacht word eens tijd om mijn collectie te laten zien.

27 likes

En komt daar wel nog wat anders voor in de plaats, of laat je het hier voorlopig even bij?:yum:

1 like

Toffe collectie! Snap je forumnaam wel! :joy:

6 likes

Voorlopig ben ik heel gelukkig met de sub en Daydate. Misschien nog eens een keer een Speedmaster of Navitimer erbij.

1 like

Tres cool! zo’n verzameling van de dirty dozen lijkt me wel echt een heel mooi meerjarenproject. Succes met de jacht op de rest!

Speedmaster blijft ook een toffe klassieker. Maar je huidige horloges is een perfecte keuze, ze kunnen elkaar ook mooi opvullen qua draaggelegenheid etc. Veel draagplezier!

1 like

Nee hoor, was dat maar waar. Dit is zeker een sexy trio. Een vintage Speedy is de enige die ik hiervan in mijn collectie heb. Maar dan weer geen CK2998, maar een ‘gewone’ 145.022-69ST

15 likes

Een computron! Die zie je niet vaak… Vet!

1 like

Ook heel mooi!
:beers:

1 like

Mooie collectie heb je. Welk horloge is de tweede op de foto?

Hoe bevalt de Victorinox overigens? Heb je voor mijn interesse daar een referentienummer van?

De eerste Seiko zou trouwens mijn favoriet zijn!

2 likes

Thanks :slight_smile: de 2de horloge op de foto is Bulova Computron 97c110. Het is de re-editie van 1976.
De Swiss Military Hanowa 06-5183.7.02.007 Flagship Chrono draag ik op mijn werk gezien als daar een krasje op komt mij niet zoveel uitmaakt.
De eerste Seiko Sumo heb ik sinds gisteren pas.
CASIO G-SHOCK GMW-B5000GD-9ER draag ik tot nu toe het meeste in mijn vrije tijd.

1 like

Mooi spul. Ga je de seiko steeds meer dragen en wat staat er nog op de wenslijst? Goud of niet?

Ja de Seiko ga ik zeker meer dragen. Is alleen afgelopen nacht van mijn pols af gedaan.

Momenteel zit ik te wachten op de Hamilton PSR gold limited editie. Die komt hopelijk ergens deze maand uit.
Dit is meerendeel dat het dan meer match met al mijn gouden zegelringen.

1 like

Ik zou willen dat ik daarmee stond.

image

2 likes

Collectie in maart van dit jaar.

Collectie nu. Is HF wel goed voor mij? Waarschijnlijk lijdt ik aan het flipper virus :sweat_smile:

27 likes

Wel?
Ik zie nog steeds veel overlap.

Ik zou persoonlijk alles weg doen en een paar klappers kopen. Maar ik ben dan ook niet van de grote collecties.

Less is more :sunglasses:

3 likes