Jouw collectie op één foto II

Drink ik er een mee! Zetten we ook een van de Ray-Bans op. Liggen daar maar te stoffen

8 likes

Ik zie dat ‘Aerosmith logo’ rechts onder tussen al dat Omega en Tudor moois, en denk “je hebt toch ook geen White Lion/Glen Talloch tussen je fatsoenlijke single malts staan…” :grimacing::wink:

EDIT: my bad, ik dacht dat het een Invicta was… :sweat_smile:

@jurk Ik heb nu een prachtig beeld in m’n hoofd. Gratis whisky in het café, iedereen een zonnebril op en een overvaller met een Victorinox mes :joy:

5 likes

nice! wat een klatsert!

1 like

:joy::ok_hand:

1 like

Je bedoelt de band ?

1 like

:grin:

afbeelding

Nee, maar wel mooi dat je ze aanhaalt. Ik denk dat we wat overeenkomstige muzieksmaak hebben.
EVH als nickname en Eddie als avatar… :+1:t3: :metal:t3:
Om een zijstraatje te noemen; als iemand het over dokken heeft, denk ik eerder aan George Lynch dan aan betalen. :sweat_smile:

2 likes

Hahaha vergeet niet dat de overvaller nog een ‘exclusief’ parfummetje op heeft. :sweat_smile:

2 likes

Aqua di Parmaham toch?

2 likes

Mooi blauw bandje op de “RLG”… :wink:

Die lumed Citizen is ook wel errug gaaf. Komt er bij mij ook nog wel een keer in denk ik :ok_hand:

1 like

:sweat_smile: Thanks!

1 like

Hahaha oja😅

Er is inderdaad een overeenkomstige smaak qua muziek :metal:t2:

image

Rolex Air-King eruit, GS SBGN009 erin.

30 likes

Klik voor scherpte

31 likes

2x Oris
2x Sinn
2x Alpina
2x Meistersinger
Sea-Gull
Swatch

32 likes

Mijn collectie:

Patek 5524G
Rolex Sky-Dweller blue dial
Rolex Explorer II Polar
Rolex Air-King (bloodhound)
Rolex DateJust (1982 vintage)
Jaeger-LeCoultre Polaris date limited edition

Vriendin:
Rolex DateJust
Rolex Oyster Perpetual
Jaeger-LeCoultre Reverso dual time

57 likes

Zo! @Parachrom Dat is een prachtige verzameling.
Staat er nog iets op de wensenlijst? Of is het klaar zo?

2 likes

Gadverdamme da’s een lekkere collectie. Die rubberband maakt de Air king ook heel nice!

2 likes

Ik zit te wachten op een Patek Philippe 5212a weekly, die zal in de loop van dit jaar er moeten zijn. En mijn vriendin wil graag een vintage 1803 day date op een strap. Ik zou in de verre toekomst nog wel een Lange Zeitwerk willen maar dat zie ik nog niet snel gebeuren

3 likes