Jouw collectie op één foto II

:beers::rofl:

1 like

Kom op zeg. @rlc is net zo zuinig op whisky als op zijn horloges. Wat verwacht je nou van zo een … laat maar :rofl:

2 likes

Vind dat echt een van de mooiste Patek!:heart_eyes:

1 like

Mooie diverse collectie.

1 like

Gave collectie… en mooie connies.

Lekker niet conventioneel ook :heart_eyes:

2 likes

Dank je Ruud, houd (naast de standaard moddelleb) ook wel van niet conventionele modellen.

Niet te veel overlap tussen die twee orissen???

Nee gelukkig vanwege de kleur en de maat toch andere horloges

1 like

Stand van zaken, zit een beetje in dubio over de PO

29 likes

De GS hoe dan ook houden. :star_struck:
Veelzijdig, niet te druk, compleet. :+1:t3:

Zou je een andere diver willen dan de PO?
Persoonlijk vind ik die Citizen erg groot en druk; die zou er bij mij als eerst aan moeten geloven, maar ik snap ook dat die nu de minste overlap heeft met de andere 2.

3 likes

De Citizen is een probeersel met GPS en een enorme power reserve. De Planet Ocean is geweldig mooi, maar als automaat lastig om te “laden” Misschien een omslag naar

12 likes

Eehh deze Speedmaster ken ik niet …

Vertel. Is ie nog te verkrijgen dan ??

De X33 skywalker, staat nog gewoon op de Omega site

1 like

De huidige staat (minus 1 vostok). Het is niet veel maar het is mijn collectie. Ik weet alleen niet hoe ik nu verder wil. Ik ga een aparte collectie maken met Vostoks (heb er nu 2 onderweg) maar ik wil er denk ik zo’n 5 (geen idee waarom) dus dat telt niet mee.

Iemand tips voor wat je anders zou doen? Die sem Lewis blijft (cadeau) evenals die links er naast en die casio en die oudjes. Die Aviator wil ik sowieso weg hebben ( als iemand 'm voor een klein prijsje wilt overnemen stuur maar een bericht) ik twijfel over de Samsung gear of ik die wil houden evenals de seiko 5 (ik draag 'm nu nauwelijks maar vind 'm wel ontzettend gaaf)

Wat staat er op de wishlist:

  • Een Bulova super Seville of Orient “daydate”
  • G-shock ga2100 full black
  • Een panda zoals dan Henry 1962
  • Een field watch als seiko 5 snkl805 of timex Expedition.

Wat vinden jullie wat ik zou doen? Ik merk dat ik te veel horloges leuk vind en zou willen maar moet nu ook sparen voor belangrijkere dingen :sweat_smile:

7 likes

Wat bedoel je daar precies mee?

Dat vind ik echt een prachtig ding om te zien. Welke maat heb jij? En hoe draagt 'ie?

Door mijn revalidatie heb ik moeite om veel met mijn linkerarm/hand te bewegen en gang reserve op te bouwen…en dat bij een gang reserve van 60 uur

1 like

43,5 mm op een pols van 19 cm. Draagt kleiner door de korte lugs!

16 likes

Aha… op die manier :relieved:

Leuke collectie! Fantastische constellations :ok_hand:

1 like