Jouw collectie op één foto II

Het ging even mis. Mijn excuses.

Doe hem dan rechts even om en ga een portie sjorren. Voor elk probleem is een oplossing, klagen helpt ook niet. :beers:

Zo, nu klopt ie.

3 likes

Die Planet Ocean had je toch weer terug en zat toch een verhaal achter?

Haha ja, het is mij duidelijk. Ik wilde op jouw collectie reageren.

Zo’n 16753 zou het goed doen, maar een 18038/18238 zie ik er ook wel tussen liggen :drooling_face:

11 likes

Hoe gaat het eigenlijk met de revalidatie ??

1 like

Schitterend herpakt! Mijn vrouw vroeg op welke site ik zat, omdat ik blijkbaar nogal luid lachte…
On topic: goed punt wat betreft een DD. Prijstechnisch vergelijkbaar inderdaad. Ik ben alleen nog niet toe aan volgoud en vind two tone gevoelsmatig toegankelijker. Aan de andere kant, niets zo veranderlijk als een horlogeliefhebber.

1 like

Alles nog aanwezig hoor :+1:

1 like

:rofl::crazy_face::grin::joy::stuck_out_tongue_closed_eyes::rofl:

1 like

Niet terug helaas, nieuw gekocht

1 like

Nee dat klopt maar je hebt dat model keer gehad en om een vervelende reden kwijt geraakt en uiteindelijk weer terug gekocht om wat te vieren dacht ik. Ik zou hem lekker koesteren…los van dat het een schitterend horloge is.

1 like

Geil ding hoor! Heb je die ouwe rimrammer ook al in zijn natuurlijke habitat, het water, uitgeprobeerd?

1 like

Ik hou hem zo onder de kraan, heb ik niks van :joy::+1:
Nee maar ik denk dat er deze zomer nog wel wat Overijssels slootwater aan te pas gaat komen😂

3 likes

Steady

1 like

Dit jaar in plaats van Samos denk maar een beetje dobberen met een biertje in het Ganzendiep​:ok_hand:, jeugdsentiment :beers:

Ik deel het leeD, had dit twee weken al geboekt:

image

Nederland kent ook mooie wateren idd :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Dat ziet er heel naar uit idd!
Maargoed dan maar kijken hoe de lumen het doen in het Nederlandse water.

1 like

De Breitling op rubber en de Rolex op staal :ok_hand: OEM rubberen band voor de Breitling onderweg.

21 likes

Schitterend duo! :sunglasses::+1:

19 likes

Op een of andere manier vind ik 12 vakjes nog erger dan 9.

Krasvrij ook … Da’s wel knap.

3 likes

Tijd om de speedy eens op leer te zetten :sunglasses:

1 like