Heerlijke collectie hoor, lekker om in de ochtend tussen te kiezen
Belle and the beast in harmony.
Helemaal top dit!
Meer heb je inderdaad niet nodig! Misschien nog een kleurtje voor op die echte zonnige dagen
Daar heb ik de Dan Henry 1962 panda voor op weg
Die knal ik op een lichte zandkleurige racing strap en klaar.
Perfect! Boeken toe dan en genieten
Prachtig duo!
Zenith El Primero 38mm erbij en je kan helemaal uitloggen
Nah de ZEP zegt mij niet veel, of het zou het vintage origineel moeten zijn, maar die zijn veel te duur en een 15k extra investering heb ik geen zin in. Paar k voor een fijne mechanische chrono (panda dial of kleurtje zoals blauw) zou op termijn nog kunnen, maar voorlopig ga ik me even amuseren met die Dan Henry 1962 panda die op komst is
Ik blijf ook dagelijks hengelen naar leuke vintage dus dat komt er vast binnenkort ook weer bij. Gewoon geen duizenden en duizenden euros meer zoals weleer.
Mijn twee horloge-helden in goed gesprek. @septentrio: ik ben het eens met @Bauhaus, een ZEP 1969 zou er goed bij passen!
Prachtig zo ,daar hoeft niets meer bij
Dit. Met wat Vostok mods en een Seiko 5 in de ‘bijcollectie’ en een Bulova SS die nog voor me klaar ligt ergens
Schitterend! Zeer geslaagd duo!
Top collectie! Blijf die Bulova erg mooi vinden
Die Orient TT is vet!
Dankje! Ja het is er zo een dat als je hem na een tijdje omdoet, je opnieuw met verbazing naar de prachtige dial kijkt. Er ziet echt diepte in de korrelstructuur van de sunburst
Dankje! Kostte me twee jaar van mn leven, niet alleen letterlijk maar vooral figuurlijk, om de onderdelen te vinden, betalen (slik) en in elkaar te zetten zonder iets te willen verknallen
Mooie collectie! Zeker die orients (Orienten?)
Gave box ook!