Jouw collectie op één foto II

:point_up:t3:
Mijn twee horloge-helden in goed gesprek. @septentrio: ik ben het eens met @Bauhaus, een ZEP 1969 zou er goed bij passen!

10 likes

Prachtig zo ,daar hoeft niets meer bij :star_struck:

1 like

Dit. Met wat Vostok mods en een Seiko 5 in de ‘bijcollectie’ en een Bulova SS die nog voor me klaar ligt ergens :ok_hand:t2:

41 likes

Schitterend! Zeer geslaagd duo! :heart_eyes::+1:

2 likes

Top collectie! Blijf die Bulova erg mooi vinden :ok_hand:

1 like

Die Orient TT is vet!

1 like

Dankje! Ja het is er zo een dat als je hem na een tijdje omdoet, je opnieuw met verbazing naar de prachtige dial kijkt. Er ziet echt diepte in de korrelstructuur van de sunburst :fire:

Dankje! Kostte me twee jaar van mn leven, niet alleen letterlijk maar vooral figuurlijk, om de onderdelen te vinden, betalen (slik) en in elkaar te zetten zonder iets te willen verknallen :joy:

2 likes

Mooie collectie! Zeker die orients (Orienten?) :+1::smirk:

Gave box ook!

1 like

Orientezen.

2 likes

:joy:

Thnx! Ja erg blij mee. Straks met de Super Seville is het wel 3x van hetzelfde, maar deze krengen zijn zo leuk en zeldzaam dat ik me nog niet kan voorstellen dat er een weg zou gaan.

De box vind ik idd nice, Rainer vind ik echt duur, nooit gehad maar deze ziet er niet veel anders uit (beoordelend vanaf foto’s) en is €80 bij Bol.

2 likes

Die super Seville is wel een kroon op de collectie van dat trio dan😀 gaaf hoor!

1 like

Update, lekker uiteenlopend zooitje wat ik graag draag:

Wat eigenlijk te weinig aandacht krijgt:

36 likes

Nu snap ik beter je avatar!
Je bent een sucker voor vintage :ok_hand::joy:

13 likes

@Climholland deze mag gewoon in het woordgrap topic!

3 likes

Zeker waar!

:joy::joy::joy::joy:

1 like

Echt een toffe collectie, duidelijk van een liefhebber. De Mido en leCoultre springen er voor mij uit.

2 likes

Dank je wel.

1 like

Na al even actief te zijn hier en veelvuldig m’n Zenith en Omega hier geflasht te hebben in de merken pagina’s dan maar even een foto van de actuele stand!

39 likes


@Lugs speelkwartier

24 likes