Ja achja was net bezig met Instagram en vond het grappig dat een bedrijf mij wilde sponsoren. Had de negatieve reacties hier op het forum zwaar onderschat. Achteraf wellicht inderdaad niet zo handig aangepakt, maar dat neemt niet weg dat er genoeg bloedzuigers en parasieten waren die maar al te graag lekker aan het stoken waren en mij het licht in de ogen niet gunnen en nog steeds…but guess what I don’t give a f***
Jawel, dat doe je wel.
Nog een erbij!
Heb er nog geen milliseconden korter om geslapen
Mijn beginnerscollectie. Bovenste 3 zijn mijn favoriet.
Ik heb recentelijk de Tissot Le Locle (goudkleurig) verkocht. Die dresser paste niet helemaal bij me. Hiervoor zou ik in de loop van tijd een twotone Tudor Oysterdate voor aan willen schaffen.
De onderste drie duikers zijn leuk, maar misschien geen blijvers. De Lorus is slechts een zwembadhorloge. De andere twee kan ik van genieten, maar wil ik wellicht nog een keer inruilen voor een wat luxere duiker en ook 200m+ wr.
Maar om ons nou terug te pakken alsof je Alzheimer heb met continue de zelfde foto’s is ook niet lief.
Zijn er gewoon een aantal die blijven zuigen. Lekker doen wat je leuk vindt en door. Het is maar internet jongens.
Ik ben gewoon waus van horloges, maak mooie foto’s en deel en beleef mijn hobby graag met jullie hier op HF. Heeft niets met terug pakken te maken. Ik ben niet haatdragend aangelegd.
Ik vind 'm wel tof idd, maar ik wil toch iets anders hoewel ik nog niet weet wat.
Ga voor Rolex…
Ja de Tudor zou ik idd voor een DJ willen omwisselen op termijn!
Dit dus.
Dan zou ik misschien wachten en een DJ kopen. Wil je een moderne of een oudere DJ?
Of je moet die Tudor met de kop eraf kunnen pakken.
Moet zeggen, ik ben van wat vintage horloges in 1 stap doorgegaan naar de 114060. Dat was een hele goeie stap voor mij. Heb sindsdien eigenlijk geen (serieuze) horloges bijgekocht.
Ga voor de grail, en sla dat grijze middengebied vooral over zou mijn tip zijn. Je kan veel lol hebben van een SKX en Samurai om vervolgens te potten voor die grail.
Dat kan ik dan ook weer niet tegenspreken
Maar kom op mensen, het is wel een keer leuk geweest toch. Gewoon overslaan die compilaties en engelse uitingen en door.
Laat ik eerlijk zijn: ik heb me er niet zo in verdiept nog. Ik wil niet te prijzig. Vintage is tof, maar wel weer meer risico’s. Ikvzou het liefst gaan voor twotone en voorkeur nog blauwe dial. Ik heb alleen nog totaal geen kennis ervan. Ik kan om die reden moeilijk aangeven waar ik voor ga en het lijkt daardoor ook onbereikbaarheid voor mij. Misschien dat ik daarom meer naar de Tudor nijg momenteel.
Rustig blijven kijken.
zeker waar! Maar zal nog wel een poos duren voordat ik zo’n bedrag wil spenderen aan een horloge. Eerst andere dingen op mijn lijstje wegwerken!