Jouw collectie op één foto II

Zou rustig blijven kijken tot je je een grail kunt permitteren in plaats van zo maar wat kopen.

Of die grail nu 100 of 10000 euro is.

Nou, de bergeon is binnen hoor. Omdat jij van die goeie adviezen geeft, heb ik er ook eentje voor jou, upgrade es ff je rekenmachine, deze gebruik ik al 23 jaar elke dag, (dus vintage), toen 180 gulden, nu 10 eurotjes of zo op marktplaats. En let ff niet op de koffievlekken. Ik sta m nu schoon te boenen.

3 likes

Ik gebruik dat ding nauwelijks :sweat_smile:

1 like

In een paar maanden van dit:

Naar dit:

Nu langzaam gaan sparen voor m’n eerste Tudor… :wink:

25 likes

Ook al zo’n prachtige vintage. Ik gebruik zelf een HP42 (ben “opgegroeid” met RPN, en dan is het vrijwel onmogelijk om af te leren). Wordt bijna dagelijks gebruikt :slight_smile:

2 likes

Ja he, deze heeft acht regels, dus je kunt altijd goed zien wat je doet. de ingewikkelde functies gebruik ik ook niet hoor :slight_smile: pi en een worteltje trekken en dan is het wel klaar

2 likes

De beste!

Ging toen verhaal van de ronde dat een verzorger in de dierentuin deze gebruikte om de voer-verhoudingen te berekenen. Plotseling was hij hem kwijt. Paar dagen later weer gevonden in de ontlasting van een neushoorn. En hij deed het nog!!

12 likes

De Planet Ocean is veel mooier zo op rubber :+1:
Die Tissot ‘tv-dial’ is ook heel gaaf. Typische seventies uitstraling :smiley:

1 like

De PO is mooier, maar draagt ook superfijn op rubber. De Tissot uit '75 is een erfstuk van mijn vader; nog een keer een andere band en dan draag ik hem met trots én plezier!

1 like

De hele collectie :smiley:

Ben geen verzamelaar 1 beater en 1 horloge voor iedere dag. Meer heb ik niet nodig.
Heel soms een 3e exemplaar maar die is dan gewoon voor de leuk :hugs:

31 likes

Super duo toch!!

Niemand heeft meer nodig :smile:

5 likes

Ik wilde grappen “RLC in Spé” , maar dat mag niet van @Rolopalooza .

Super collectie! De Tudor is ook echt een mooi horloge. :heart_eyes:

3 likes

BB58 ipv de Invicta?

1 like
7 likes

Het is wel een beetje een @RLC doen… maar dan moeten eigenlijk beide horloges nog om de pols. :slight_smile:

2 likes

Gave collectie.

Waarom de Orissen/Orii opgeruimd en de Maurice Lacroix? Het toch net niet?

Gave upgrade van speedmaster.

Nu rust? OF trap je de invicta, bulova en tissot, seamaster deville er nog uit ?

1 like

:joy:

1 like

ja levensgevaarlijk, heb je nog niet gezien wat er hier op mijn bureau zit.

12 likes

Eeeeh kan geregeld worden :joy::rofl::joy::crazy_face:

Alstublieft :grin:

14 likes

Black divers matter.

13 likes