Ik heb zelf ook liever wat meer horloges dan één superdure hoor. Er zitten volgens mij al een paar knappe horloges in je doos. Wel een leuk idee, een Royal Oak. Wat realistischer dan een nautilus oid
Dan is de aanschaf van 1 15k horloge toch net zo stapsgewijs gegaan wanneer je ze inruilt?
Zo heb ik het ook aan mezelf verantwoord
Maar je moet natuurlijk doen waar jij jezelf het beste bij voelt. Als je je niet comfortabel voelt bij een horloge van een dergelijke waarde moet je hem niet kopen. Wat je nu hebt is natuurlijk geen straf om te dragen
Nee klopt maar ben er niet aan toe om alles erop in te ruilen. Vind ze veel te tof.
Ziitten de YM en sub niet te dicht voor je op elkaar? Ik kan me voorstellen dat die twee elkaar behoorlijk beconcurreren.
Ik ben natuurlijk niet onbevooroordeeld. Groot liefhebber van submariners…
Knappe collectie
Valt reuze mee. De kast van de YM is veel kleiner dan de (maxi)case van de Sub. Totaal andere bezel, andere wijzerplaat (sunburst blauw ipv zwart), gepolijste delen, rode accenten… Meer verschillen dan overeenkomsten denk ik.
Op deze foto zie je t beter:
Ik heb de YM wel eens gepast. Het is een ander horloge… Maar wel een rolex sport model… tuurlijk is ie veel meer speels dan de toch wat degelijke submariner.
Maar daarmee lijken ze nog steeds veel meer op elkaar dan bijvoorbeeld een YM en Panerai.
Denk dat de verschillen van deze 2 groter zijn dan als je 2 willekeurige Panerai’s met elkaar vergelijkt ;-). Maar idd, een YM en een Sub lijken meer op elkaar dan een Rolex en een Panerai
Dat de YM en Sub meer op elkaar lijken dan Rolex en Panerai is een goed argument om dan dus de YM en de Sub te hebben
Mooi trio zo bij elkaar! Maar tenzij ik je verwar met iemand anders is dit toch niet de hele collectie of wel?
Oooohh die had ook wel op foto gemogen hoor! Nice, zou zeggen collectie compleet. Maar ja dat is het voor een flipperaar nooit. Houdt de hobby in ieder geval levendig.
Als hij ze toch mooi vind naast elkaar is dat toch het enige argument wat telt…
Schitterende 3 piece Rolex collectie!
Nee, job. Tenzij je vintage schuwt.
Eens, DJ is altijd goed!
Ergens wel ja. Ga niet zo lekker op krasjes en op onbekende service history en het risico op geen originele onderdelen. Hoop stress van in de kop
Daarnaast heb ik niet zo veel met de vintage horloge sluitingen. Een moderne Oyster clasp is qua feel van een hele andere orde.
Dan moet je er inderdaad bij wegblijven. Zonde, maar je moet ervan houden.
Ik ga er goed op, nieuw kopen kan iedereen (zodra het budget er is).