Inderdaad wel zonde. Want vind ze om te zien wel echt prachtig!
Dat komt nog wel als je eenmaal die stap maakt. Mijn eerste zelf gekochte ‘echte’ horloge in 2016 was 900 euro. Wat een geld vond ik dat… En het is ook gewoon veel geld. Uiteindelijk ga je ongemerkt steeds die lat wat verleggen. Bij mij was die lat altijd 5k… was
Niets mis mee zeg
Schitterende collectie! Veel Rolex, altijd goed
Waarom eigenlijk de zwarte OP in 39 en 36?
Ik had eerst de 36 en zag nadien de kans een 39 aan te schaffen. De 36 draag ik nu een stuk minder. Ik vind de 39 een heel mooie maat en heb een betere klik met dit horloge.
Die zwarte OP39 vind ik schitterend! Blijft me trekken.
Dank!
Ik heb helemaal niks met Rolex dus dan vallen een hoop forum darlings meteen af Speedy even gehad maar toch niet mijn ding. Volgens mij is de LLD wel even een forum darling of hype geweest, maar daar hoor je ook niet zoveel meer over, gaat hier iig nooit weg!
Lld is leuk! Zeker de LLDND. Die zie ik nog wel zitten ergens.
De Longines Legend Diver is leuk, maar Longines opereert helaas in een lagere regione dan het ooit gedaan heeft. De Legend Diver kan het daarom wat mij betreft nooit winnen van een Black Bay of Seamaster 300m of andere creaties van Breitling of andere merken…
Hou dit vast en geniet van wat je leuk vindt.
Laat dit los.
Dit is de wat serieuzere kant van de collectie.
Ik ben erg blij met de diversiteit. Het plan is wel om op korte termijn één van de kroontjes te upgraden naar iets nieuws…
Meine gute wat een perfecte collectie! Niks meer aan doen!
Je “mist” een Gerald Genta achtig design
Een Royal Oak, Overseas of Ingenieur of zo
Geintje, prachtig 4-tal!
Zzz-Rolex out en Ingenieur uit blauwe deel in. White dial for white dial.
Jij bent klaar…, zeg je lidmaatschap hier maar op!
Gast…serieus, stop hier op het forum.
Ik héb een BB (staat ernaast op de foto) en Seamaster vaak genoeg om gehad en gezien, maar het is qua stijl echt een compleet ander horloge.
Ftfy.
Longines maakt prachtige horloges
Weet jij wel waar je over praat…
LLD al eens in handen gehad. Je irriteert me al weken met al die collages en dan dit…
Prachtig. Maar dat buitenbeentje hoeft niet op de foto hoor