Jouw collectie op één foto II

HF uitgespeeld! Eindbaas!

2 likes

Omega heeft nog wel echt een boel gemaakt in de 70’s, veel quartzen, veel chrono’s nog en ook wel nieuwe ontwikkelingen. Van Longines zie je echt nog maar weinig in die periode.

High end IWC niet misschien.

Ja @rlc dat is wel een beetje zo.

Alles draait om jouw horloges. Hoe mooi en eenvoudig ze ook zijn. Daarom volg jij ook weinig anderen op Instagram. Narcistisch kan het ook zijn.

Uit je line up van je collectie en je next grails blijkt ook wel dat je eigenlijk achter de meute aanloopt. Dat ansicht veroordeel ik niet.
Maar het zijn ook wel hele eenvoudige en erg veilige keuzes.
Maar dat wil niet zeggen dat ze daarom meer of beter zijn dan andere merken of horloges.

Mijn mening is dat je je ongenuanceerd uitlaat over andere horloges en of merken.

Stel je voor dat we zoiets zouden zeggen over Breitling.

Ieder zijn smaak. Voor mij liever die longines dan die glimmert van een Breitling om jouw pols.

:laughing:

12 likes

I see what you did there😂

2 likes

image

8 likes

Em Ik ben nog steeds zoekende naar een klatser waar foute rubberen bandjes op kunnen …

1 like

Seiko.

Interesseert mijn geen pepernoot. Ieder mag zijn of haar mening over horloges ventileren. Ik lig er geen seconde wakker van.

Huil je er wel om voor het slapen gaan?

2 likes

Ok. Breitling heeft sinds de 806/809 Navitimer geen enkel interessant horloge meer gemaakt en is de horologische equivalent van een kokosnoot op een verlaten strand.

1 like

Vroeger waren seikos klatsers. Nu In de prospex :poop: periode volgens @rlc zijn ze gedregradeerd.

:beers:

Dat mag je vinden. Ik vind het nog steeds erg mooie horloges met een unieke en eigen uitstraling. :blush::+1:

Ho ho. “MEN” vindt de X lelijk op de wijzerplaat, dus dat is waar!

:face_with_monocle::upside_down_face:

3 likes

Don’t get me started on Tudor!

:stuck_out_tongue:

2 likes

Zeg. Nou. Auw. :laughing:

11 likes

Nee hoor. Ik ben een gelukkig man. Heb alles wat mijn hartje begeert :sunglasses::+1:

Lieve heer,

Zou u alstublieft willen zorgen voor een werkende negeer functie op HF? Ik zou u eeuwig dankbaar zijn.

Mvg,
Horzel

6 likes

Ik ben groot fan van Tudor. Vind de Black Bay echt fantastisch. Vintage inspired diver. Hele toffe vibe. Kan prima naast de sub mijns inziens.

6 likes

6 likes