Mooie collectie.
Vooral die A.Lange.
Mooi!
Ik zou die Holthinrichs best een keer in het echt willen zien. Dat is op deze foto degene waar mijn ogen het meest naartoe trekken. 
Vandaag ook maar weer een update gemaakt van mijn collectie. Super blij mee en zeker met de laatste aanwinst Sinn 144s
Heerlijke set zo. De Lange, dat is simpel, daar ben ik gewoon stikjaloers op
. Maar de rest mag er zeker ook wezen. Ook een lekkere mix van dressy en sportief. Stuk voor stuk mooi.
Prachtige collectie. En op de lange ben ik echt jaloers🤩
Klopt. Wat uitgedund de laatste tijd. Ik kan niet tegen teveel horloges. Dan blijven er altijd een aantal in de kast en dan beleef ik er geen plezier aan.
Altijd welkom!
Een bezoekje bij het atelier van Michiel in Delft is ook een aanrader.
Top, van dat aanbod ga ik wel gebruikmaken. Vanwege werk en vakantie wordt dat wel pas vanaf half september vrees ik. Ik stuur je tegen die tijd wel ff een berichtje. 
Hele mooie collectie!
Allemaal mooie horloges en allemaal op hun eigen manier! De Meistersinger is voor mij ook degene waar ik het minst mee heb. Wellicht een Explorer 1 of zelfs een duiker?
Ik heb geen IWC man. Da’s een Zenith 
Bedankt! Een Explorer vind ik super, heb ik ook al een keertje gehad. Is momenteel de enige Rolex die ik zou overwegen om toe te voegen aan de collectie, maar mijn GS vervult die rol reeds enigszins. Vroeger was ik volledig duiker-minded, maar dat is eigenlijk wel voorbij. Recentelijk de Tudor BB58 nog gehad en die deed het toch niet voor mij. Ik sluit het niet uit dat ik nog iets sportiefs ga toevoegen, maar dan wil ik wel weer nét wat anders. Dat is niet makkelijk 
Aanbod blijft staan, geef maar een seintje tzt 
Hier ook maar even een update.
Heb alleen even t duurdere spul op de foto gezet. Dure kistje is vol 
Even op de foto zelf klikken. Weet niet waarom alles er zo uitgerekt uit ziet…
Of die kleine virtuele toetsenborden,… 
Ach het had genanter kunnen aflopen.
Je had ook een topic kunnen aanmaken met je huisdier in de topic titel 

Daar heb ik ook hard om moeten lachen! Gelukkig TS zelf ook. 
De jlc moonphase en de blauwe Zenith …
Lekker hoor!
Ik heb wat geschoven en ‘geupgrade’ in de verzameling en het leek me wel leuk om een follow-up te posten om te laten zien wat er sinds vorige keer veranderd is:
V.l.n.r.: Laco Bielefeld, Tudor Black Bay 36, Longines Conquest Heritage, Omega Speedmaster date, Hamilton Khaki Field mechanical en tenslotte de CWC G10. Behalve de 42 mm Laco -die zeker blijft omdat het een bijzonder cadeau van mijn vrouw was- inmiddels alles onder de 40 mm 
De G-Shock DW5600 heb ik ook nog, die ligt meestal op mijn nachtkastje.
Schitterende collectie