Jouw collectie op één foto II

Een schattige collage gemaakt, want dat is hip :heart:

Mijn roulatie bestaat uit de Lange, GS, ochs en Holthinrichs. De Halios draag ik als ik op reis/vakantie ben, en de Meistersinger draag ik, uhm, eigenlijk nooit. Zou alleen niet weten wat ik ervoor in de plaats zou willen, en ik vind hem nog steeds leuk. Ik heb ook nog een G-Shock GW5000, Dan Henry, en gekke Swatch liggen waar ik de energie nog niet voor heb gevonden om ze te koop te zetten.

Edit: De Pellikaan HFLE komt natuurlijk ook nog.

47 likes

Erg fraaie collectie.
Voor elke dag wat wils.
Mooi hoor deze topklokken.

1 like

Mooie collectie.
Vooral die A.Lange.

2 likes

Mooi!
Ik zou die Holthinrichs best een keer in het echt willen zien. Dat is op deze foto degene waar mijn ogen het meest naartoe trekken. :+1:

2 likes

Vandaag ook maar weer een update gemaakt van mijn collectie. Super blij mee en zeker met de laatste aanwinst Sinn 144s

13 likes

Heerlijke set zo. De Lange, dat is simpel, daar ben ik gewoon stikjaloers op :wink:. Maar de rest mag er zeker ook wezen. Ook een lekkere mix van dressy en sportief. Stuk voor stuk mooi.

3 likes

Prachtige collectie. En op de lange ben ik echt jaloers🤩

1 like

Klopt. Wat uitgedund de laatste tijd. Ik kan niet tegen teveel horloges. Dan blijven er altijd een aantal in de kast en dan beleef ik er geen plezier aan.

1 like

Altijd welkom! :+1: Een bezoekje bij het atelier van Michiel in Delft is ook een aanrader.

1 like

Top, van dat aanbod ga ik wel gebruikmaken. Vanwege werk en vakantie wordt dat wel pas vanaf half september vrees ik. Ik stuur je tegen die tijd wel ff een berichtje. :+1:

1 like

Hele mooie collectie!
Allemaal mooie horloges en allemaal op hun eigen manier! De Meistersinger is voor mij ook degene waar ik het minst mee heb. Wellicht een Explorer 1 of zelfs een duiker?

1 like

Ik heb geen IWC man. Da’s een Zenith :+1:

Bedankt! Een Explorer vind ik super, heb ik ook al een keertje gehad. Is momenteel de enige Rolex die ik zou overwegen om toe te voegen aan de collectie, maar mijn GS vervult die rol reeds enigszins. Vroeger was ik volledig duiker-minded, maar dat is eigenlijk wel voorbij. Recentelijk de Tudor BB58 nog gehad en die deed het toch niet voor mij. Ik sluit het niet uit dat ik nog iets sportiefs ga toevoegen, maar dan wil ik wel weer nét wat anders. Dat is niet makkelijk :wink:

1 like

Aanbod blijft staan, geef maar een seintje tzt :+1:

1 like

Hier ook maar even een update.

Heb alleen even t duurdere spul op de foto gezet. Dure kistje is vol :see_no_evil:

Even op de foto zelf klikken. Weet niet waarom alles er zo uitgerekt uit ziet…

38 likes

Oh… de tekening moest nog ff aangepast worden zie ik.

8 likes

Of die kleine virtuele toetsenborden,… :grimacing:

1 like

Ach het had genanter kunnen aflopen.
Je had ook een topic kunnen aanmaken met je huisdier in de topic titel :joy::+1:

3 likes

Daar heb ik ook hard om moeten lachen! Gelukkig TS zelf ook. :joy:

1 like

De jlc moonphase en de blauwe Zenith … :heart_eyes: Lekker hoor!

1 like