Jouw collectie op één foto II

Op een of andere manier vind ik het altijd erg tof als mensen vooral witte wijzerplaten hebben. Het is niet helemaal aan mijn collectie te zien maar ik heb ook wel een voorkeur voor wit :sunglasses:

De Airman is gelijk mijn favoriet, wat een heerlijk ding!

VLNR:
Traska Freediver // Mr. Jones Last Laugh // Tudor Pelagos // Rolex Datejust 36 // Maen Brooklyn 39 // Maen Classic Moonphase // G-Shock 5600 serie // een oude Festina // AVI-8 pilotenklokje // Seiko SKX007 // Dan Henry 1970 // Lorier Neptune // Lorier Falcon // Steinhart GMT // Stowa Flieger 40
// Corniche Heritage Chronograph // Dan Henry 1964 // Steinhart Ocean Bronze // Straton Speciale
// Fromanteel // Schaffen en tot slot een paar vintage dressers (jaren '40-'60)) van achtereenvolgens Longines, Zenith, Universal Geneve en Omega.

Kortom een paar toppers, wat ouds, een hoop microbrands, een handvol homages en wat quartz rommel. Genoeg te kiezen elke dag :rofl:

32 likes

Leuke veelzijdige collectie. De keuze is reuze!

1 like

Kan geen favoriet kiezen Paul, stuk voor stuk toppers :+1:

1 like

Leuke collectie!!
De Zenith en Omega zijn erg mooi.

24 likes

Is dit een prijsvraag? Zo ja, dan is het antwoord MMMM.

2 likes

Mooi gevarieerde collectie; voor mij springt die UG daar rechtsvoor eruit. :+1:

1 like

Meest gevarieerde collectie door RLC ooit heeft gezien. :+1:

Tot zojuist. YM net vertrokken.

21 likes

Mooie Zenith - heb je daar meer info/ foto’s van?

Dank en eens, die krijgen veel polstijd!

1 like

Met die vondst ben ik ook erg blij, ben erg fan van de art deco sfeer die het heeft en ondanks zijn leeftijd (1949 naar verluid) is het geen mini klokje (37mm).

2 likes

Haha thanks, ik hou van afwisseling, heb meestal meerdere horloges in mijn tas.

Afgezien van het jaartal (1965 volgens de verkoper) helaas weinig info voor wat betreft uurwerk e.d. Fotootjes heb ik wel ergens, zou eens moeten kijken.

1 like

Hoe groot is die?

Foto’s worden gewaardeerd!

Aan de styling te zien en sub seconds zou ik hem wel eerder schatten dan 1965. Maar ik ben verder ook geen expert :sweat_smile:

Ah een echte jumbo ook nog; top :+1:
Heb twee 40’s Tissot’s van 37.5 mm, daar was destijds blijkbaar toch ergens een (niche)markt voor. :sunglasses:

Koop voor die TH de rubberen band. Zwart, geperforeerd en heerlijk soepel. Kost wat maar je hebt wel wat :stuck_out_tongue_winking_eye:

Groeten
Rutger