Jouw collectie op één foto II

Huidige stand van horloges:

Seiko SKX007 - Seiko PYF028 - Doxa Sub 1200T - Rolex 16570 - GS SBGV225 - Rolex 14060M

39 likes

Mooie diverse collectie!!

1 like

Heel mooi!
Zijn bij de middelste alle wijzers origineel?

2 likes

Volgens mij is alles origineel, zie je iets afwijkends?

2 likes

Ik denk van wel, wellicht dat je door lichtinval verschillende kleuren oranje ziet.

3 likes

Mooi spul, vooral die met de 1341 :+1::star_struck:

Gaan we nog een keer een Elst/Arnhem meet and greet organiseren? :grin:. Wil ze wel eens van dichterbij zien…

2 likes

/Nijmegen?

We moeten ergens een grens trekken. Nijmegen stad kan nog net :joy::stuck_out_tongue_closed_eyes:

Geintje. Als het maar niet groot wordt.

2 likes

26 likes

Dat was idd wat me opviel en dan nog kunnen ze origineel zijn natuurlijk. Door dikte ed. kan de kleur ook weer iets anders verkleurd zijn door de jaren. :slight_smile:slight_smile:
Geniet er van, vind hem erg mooi!

1 like

Ook in het donker zijn ze mooi😉

6 likes

Dit idee was een beetje naar de achtergrond geraakt maar ik zal eens even kijken of ik wat gegadigden kan vinden. Je hoort van me. :+1:

32 likes

Vandaag mijn Rainer doos aangekomen. Ideaal moment om de huidige collectie op foto te zetten :slight_smile:

15 likes

Totaaltje.

37 likes

Trek in het midden gerust een blur-vakje :yum:

Voor de rest geweldig :muscle:

Edit, waarom overigens de turtle niet vervangen door een vintage turtle 6309? Die zijn geweldig.

1 like

:joy:
Ik denk dat ik hem houd tot de meet, zodat je hem even om kunt doen en tot de conclusie kunt komen dat het allemaal wel meevalt. Maar hij gaat inderdaad weg :sunglasses:

Bovenstaande wint het wat mij betreft op de kast, maar voor de rest geef ik je gelijk. Ik heb deze gekocht omdat ik graag een hufterproof vakantiehorloge wilde. Maar de vakantie is bijna voorbij en de vintage stal is weer helemaal thuis, dus ja. Zijn taak zit erop.

Ja, én een vintage 6309 valt mee qua prijs, en is volgens mij nog prima waterdicht te maken… maar het wordt snel ‘zonde’ om ermee te gaan beaten en zwemmen, zeker als je een mooie koopt.

1 like

Een selectie uit mijn collectie.
Voorkeur gaat naar automaat / mechanisch. Maar heb ook enkele meca quartz en quartz horloges:

14 likes

Mijn Breitling trio even posten ipv de gehele collectie.
Gewoon, omdat ik er uitzonderlijk blij mee ben.

Grappig hoe een foto de boel kan vertekenen, de Skyracer is echt een stukje groter dan de Navitimer. (
De chronomat geeft duidelijk weer het verschil tussen geel en rose goud.


Rose goud is echt een prachtig materiaal, neemt niet weg dat ik nog steeds stapel ben op de chronomat.
Niet echt universeel inzetbaar, maar hij doet iets met mij…

De Navitimer is koning, absoluut zo!

31 likes