Jouw collectie op één foto II

Supercollectie! Met name UG, je KS en LM …:heart_eyes:

Als je nou heel graag van je mini-turtle af wilt, stuur me maar een PB.

1 like

Mocht je interesse hebben in mijn 6105 mag je me een PB sturen.

1 like

Dankjewel!

Heel gaaf :sweat_smile: alleen een factor tien buiten budget :wink: (online kom ik rond de €2500 tegen?).

1 like

Prijzen online zijn echt enorm omhoog geschoten, slaan ook eigenlijk nergens meer op. Ik vraag de prijs die ik zelf een paar maanden terug op het forum heb betaald. De doos is inbegrepen.

1 like

Mooie collectie. De Eterna en UG zijn winnaars.

1 like

Haha, fair enough. Maar nog altijd ver buiten mijn pricerange. Dank voor het aanbod though!

Ik heb de Polerouter als high-end topper en de rest blijft (relatief) bescheiden voorlopig. Het telt wel op maar als ik moest kiezen dan zou ik bijvoorbeeld liever de Polerouter verkopen om de rest te kunnen houden.

Dankjewel! Op dit moment is de Eterna mijn goedkoopste horloge maar dat zie je er echt niet aan af. Het is een topding en er zit een heel mooi automaatje in.

5 likes

Dat maakt het nou juist zo leuk. Niet bekend bij het grote publiek, relatief betaalbaar en kwalitatief goed.

1 like

Bijna op een foto. De HFLE2017 ligt ter reparatie, de rest ligt hier.

15 likes

De longines op 1 foto.

15 likes

3 kleuren en 3 landen :grinning:

Nu nog alleen een gmt erbij🙊

37 likes

Mooi! Vooral die omega. Hoe valt deze om de pols? Aangezien hij iets groter is geworden.

De Omega is gewoon perfect voor mij zit heerlijk is de horloge die ik 95% van de tijd om heb. Heb ook de nato en de rubberen band en is welke keuze ik ook maak super🥰

11 likes

Staat ook top. Mag ik vragen wat je polsomtrek ongeveer is?
Ga hem eind van de week nog eens passen. (En wellicht meenemen)

1 like

Heb je m nu nog niet? :slight_smile: ik wil er ook graag eens ene passen.

1 like

Rond de 18.5 cm

1 like

Poe. Das wel stukje flinker dan die van mij.

Haha nee. Van de week weer even proberen. Twijfel nog iets over de maat. Ook al mag zo een sportieve duiker best wat groter zijn.

1 like

Zeker heb eerst een oris gehad die was nog groter heb hem ingeruild voor de Omega.
Maar zal er graag weer een hebben.
Zeker de nieuwe gmt.
Wat voor mij belangrijker is dat het horloge niet te dik is.
Dat vindt ik ook van de Sinn die is 41 maar 15mm dik en daarom heb ik deze bij nooit om.

2 likes

95% van de tijd de Omega. Zonde van de Sinn 103 man, die Limited Edition is echt mooi!:+1:t2::grinning::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Aangezien de laatste foto van november 2018 was, hier ook weer eens een update. Het is niet alles, maar voor mij wel de kern van de collectie. En daar ben ik eigenlijk heel tevreden mee :smiley:.

Bovenste rij:
Longines Conquest 9020 (‘50s)
Marvin Waikup (‘50s)
Universal Geneve polerouter jet 18k (‘50s)
Omega Constellation 2700 18k (‘50s)
Tissot PR516GL

Onderste rij:
Tollet Venus 178 (private label Breitling Premier 765; ‘40s)
Eterna cal. 703 / Valjoux 22 (‘40s)
Angelus cal. 215 (‘30s-‘40s)
Buren chrono-matic cal. 11 (‘60s)
Glycine Airman (‘60s)

59 likes