Jouw collectie op één foto II

Het gedeelte dat ik het meest draag van mijn collectie.
Helaas niet de beste foto, ben nog bezig met een andere doos, zodra die af is maak ik betere foto’s

11 likes

Deze drie zijn de toppers uit de collectie. De Tag wordt nog zelden gedragen, maar ik kan er geen afscheid van nemen.

38 likes

Leuke set. Erg gaaf om te zien. Ook de eerste panerai die ik zie die echt wat heeft wat mij triggert (al heb ik me nog niet heel erg in dat merk verdiept).

1 like

Een update van de collectie (inclusief Orient beater)

36 likes

Mooie chrono’s :grin::grin:

1 like

Thx :grin:

Zodra je je erin gaat verdiepen kun je helemaal de weg kwijt raken. ik heb zóveel keer een nieuwe zoekopdracht ingegeven op Chrono24 om te volgen. en elke keer weer met een ander ref nummer…

Sommigen hebben maar een strookje tekst op de wijzerplaat meer of minder en dus een ander ref nummer.
belangrijkste is om eerst te weten of je een Luminor of een Radiomir wilt (of Submersibel), handopwinden of automaat en dan het materiaal van de kast, staal/titanium/roségoud…
Oh en weten wat er op je spaarrekening staat is ook handig :slight_smile:

Google anders eens naar Watchpaper en dan Buying your first Panerai.

2 likes

Mooie gevarieerde collectie!
Die Marvel ziet er nog fris uit zeg :ok_hand:

1 like

Bedankt, was effectief ook de doelstelling om een leuke horloge voor elke gelegenheid te hebben. De Lord Marvel is inderdaad nog een mooi exemplaar, van sowieso een erg fraai en evenwichtig ontwerp.

1 like

Lekker trio wel.

1 like

Or you chose the box?? And what’s in the box?..
@Blain maak em maar af …

1 like

5ewpoUw

4 likes

Your so STUPID

1 like

Ik ben er zeer tevreden mee. Op zich kan ik hier alle kanten mee uit, zeker nu ik de Omega op de stalen band heb laten zetten (was origineel op rubber). Mijn honger om horloges bij te kopen is redelijk goed gestild :wink:

For now…We all know how it works :stuck_out_tongue_winking_eye:

Tag Heuer eruit Tudor Black Bay of BB58 erin? :sunglasses:

the seed has been planted :stuck_out_tongue_winking_eye:

:rofl:

Ik zou eerder een speedmaster of een dress watch toevoegen - een GO PanomaticLunar, JLC MUT moonphase, of die nieuwe Longines moonphase zelfs :wink:

Maar dat zouden horloges zijn die net als de Tag amper gedragen worden, dus voorlopig zal het hier bij blijven.

Mijn mechanische horloges:

Met de Speedy is er weer wat rust in de verzamelwoede gekomen :+1:

  • Omega Speedmaster - geboorte dochter horloge
  • Tudor Black Bay 58 - weekender
  • Nomos Tangente - geboorte zoon horloge
  • Tudor Ranger - beater en werkhorloge
  • Pronto Verdal Tour de France - grootvaders horloge
42 likes

Mooi, gevarieerd en stijlvol :ok_hand:.

1 like

-edit-
De Omega kwam niet helemaal lekker door. Dat krijg je met paint :stuck_out_tongue:
Full-res dan maar.

31 likes

Prachtig. :ok_hand:

Linksonder laadt ook niet. :sunglasses:

3 likes