Jouw collectie op één foto II

Een fototje van mn sports duiker collectie :sunglasses:

30 likes

19 likes

Zit er tussen deze shot en die van 5 dagen geleden verschillen?

Natuurlijk is dit zonder horloge doos… maar lijkt me dezelfde horloges.

4 likes

De collectie is in 5 dagen niet veranderd nee en zal de komende 5 dagen ook niet veel veranderen ben ik bang :joy:

39 likes

Mooi hoor😍 Maar links boven vind ik echt een topper👍 (als je daar ooit afscheid van neemt, of een leuke weet te vinden😉). Welk type is dat eigenlijk?

1 like

een echte seiko liefhebber :+1::ok_hand:
mooi :star_struck:

1 like

Ik ben op zich niet zo’n grote fan van Seiko, maar dit is een leuke verzameling :+1:t5:

1 like

Nondeju lekkere verzameling.
Moet je dan in grootte wbt afwisselen ook trapsgewijs opwerken vd yachtmaster naar de panerai? Anders zit er wel een flink grootte verschil in :rofl:

Dat is een 7123-823b. Een horloge dat ook door de Zweedse luchtmacht gebruikt werd maar die van mij is de civiele versie. Ik vind het een leuk “betaalbaar” alternatief voor een Rolex rootbeer :smirk:

Thanks. Nou kom maar door met die Seiko pilot chrono van je dan :smile::smile:

1 like

Hier moet hij ergens liggen

ezgif-1-be30104d1772

5 likes

Haha! :sweat_smile: Ik kom hem wel zoeken :wink::wink:

1 like

Als je dan ook effe 10x naar de stort op en neer rijdt voor de rest. De kerstboom en de ski’s mag je laten staan.

3 likes

Wanneer ga jij hem weer opzetten? Ik denk dat ik nog 4 weken wacht.

3 likes

Volgende week is de bedoeling, en dan de rest van het jaar trollen met kerstboom wrist shots

5 likes

Haha maar zonde toch om dat ding daar te laten verstoffen op zolder. Zeker als je hem dan nog een keer per ongeluk naar de stort brengt. :sweat_smile:

Inderdaad, 't is een kerstboom van 300 ballen, daar moet je minstens 6 maanden per jaar van genieten

4 likes

Nou geef ik je 300 ball’n zoals @Fate_Amenable_To_Change zou zeggen voor die oale seiko :sunglasses:

1 like

Ik ga wel een keer voor je zoeken, maar eerst de kerstboom

1 like

Wauw!:heart_eyes: