Jouw collectie op één foto II

Mijn bescheiden collectie :smiley: bijna de helft komt van hier op het forum :sweat_smile:

10 likes

Zo alle mode horloges. Stiekem best veel. Verkocht of in de exit doos. En opnieuw begonnen, dus niet een grote verzameling maar voor mij een leuk begin.

11 likes

Ik vind die Oriosa juist heel gaaf. :ok_hand:

Edit: de rest overigens ook

1 like

Prachtig om al die collecties te zien :+1:
Na alles een tijdje los op het bureau te hebben laten slingeren, alles nu ook maar even een beter plekje gegeven, kunnen ze ook lekker opladen! Let niet op de “Sale” tekst :slight_smile:

16 likes

Leuke collectie, meeste dus op zonne-energie!
Moet het vragen; wat zit er in je stopcontact? Ben erg nieuwsgierig, probeer een beetje bij te blijven. :wink:

1 like

Dank je :+1:
In het stopcontact zit gewoon een oriëntatie ledlampje voor de nacht, gaat automatisch aan als het donker wordt.

2 likes

Handig; kende het niet!
Zo kan je ook makkelijk de horloges opladen, wellicht dat het onvoldoende zal zijn. :slight_smile:

1 like

Haha, nee dat gaat echt niet lukken :smile: Maar er komt licht genoeg door het raam.

1 like

Update :slight_smile:

Eterna en Speedy er uit.
Pontiac Valjoux 71 en Omega Constellation Arrowhead in!

39 likes

Heerlijk bandje op die Pontiac, waar is die van?
En zie ik het trouwens goed dat je 2852 een grotere kroon heeft dan de 167.005?

1 like

Dat is een Colareb bandje. Spaleto lijn en dan de ‘Swamp’.
Zeer fijn bandje ja. Heb alleen de short besteld per ongeluk :sweat_smile: Past net.

Nu je het zegt ja :slight_smile: Ze draaien overigens even ruk op, want totaal geen grip.
Praktisch ruk, looks zijn geweldig.

Nou is die op de 2852 wel anders dan andere, er zit een soort driehoekje in het Omega logo.
@septentrio heeft verteld hoe de naam is van dat kroontje dacht ik, maar ik ben het vergeten :joy:

06

1 like

Mooie collectie! Alleen Speedy eruit? :scream:

1 like

Klopt ja, om de Pontiac te kunnen bekostigen.
Een Speedy was het enigste horloge uit mijn collectie die ik elk moment weer zou kunnen terug kopen/ vinden :sweat_smile:

2 likes

Naiad crown

1 like

Dat woord zocht ik, thanks Matthias :+1:

1 like

Ik dacht daarnet bij het zien van jouw update ook even

Maar je hebt groot gelijk, je krijgt volgens mij nooit meer de kans om zo een geweldige Pontiac te kopen en

1 like

Ik wist niet dat een Pontiac zo duur was. Maar mooi horloge!

But you need a Speedmaster in your collection :wink:

1 like

Hoezo, @Davidf40 is toch geen astronaut?

N.b. Gave collectie hoor!

4 likes

Precies, die Pontiac vind ik al tijden ge-wel-dig. Nu ik eindelijk de kans had om 'm te kopen…

@rlc Yes, geen bekende merknaam, maar de kwaliteit spat er af.
Speedy komt oooit nog wel eens terug. Maar dan een first owner cal. 321 please :slight_smile:

5 likes

Ow echt wel!

Thanks :slight_smile:

8 likes