Jouw collectie op één foto II

Hele mooie collectie en goede keuze!
Zo’n speedy kan altijd weer,… alhoewel een 321 first owner,… is wellicht iets lastiger. :wink:

2 likes

Echt een mooie set David :ok_hand:.

1 like

Collage…?

Het is meer een moodboard… :man_facepalming:

Dank, het hoeft ook niet makkelijk te worden he. Na een lange zoektocht eindelijk het beste exemplaar vinden is misschien wel leuker nog :+1:

Thanks Peter @Pjotr1 !

Voorlopig alleen nog maar fftjes in mn Mazda blijven rijden :upside_down_face::face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Zonder meer, althans zo werkt het bij mij. Daarna is het weer door met een andere zoektocht. :grinning:

2 likes

Ja, de zoektocht houdt nooit op, heb ik soms het idee :disappointed_relieved:

2 likes

Moet zeggen dat de drang toch minder aan het worden is. Komt nu met vlagen en hoeft niet meer zo nodig.

Zo lang het een stukje voldoening geeft is het goed! :+1:

2 likes

Ik had er echt een foto van moeten maken toen je laatst bij me weg reed. Zwaaiend uit het raam met een horloge aan de pols dat duurder was dan de auto zelf :sunglasses::rofl:.

3 likes

Haha dat ding rijdt al een trein :pray:t2: Muziekje aan, zonnebril op, 806 om de pols. En shinen in die bejaardenmobiel :sunglasses:

3 likes

de 321 is natuurlijk wel weer uitgebracht, en hoe!! Eindelijk weer een super-speedy.

Mooie collectie David!

1 like

Een nieuwe speedmaster zeker👍

1 like

Het is hier een beetje uit de hand gelopen. Heb teveel voor mijn gevoel wat me onrustig maakt. Wellicht wat dingen eruit, maar wat dan? En wat moet ik ervoor terug kopen?:sweat_smile:
Suggesties?

5 likes

Iets met een j een l en een c?

1 like

Longines, UG (en eventueel de TH als beater) houden. De rest verkopen en een mooie vintage chrono halen. en de Blancpain realistisch prijzen zodat je hem eindelijk verkoopt :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Goede suggestie. Daar kan ik me ergens wel in vinden. De Blancpain gaat waarschijnlijk volgende week geruild worden als alles doorgaat. Daarna ga ik misschien wel alles langzaam verkopen…

1 like

Waar tegen ga je hem ruilen?

1 like

Een horloge wat ik al lang wil… een reverso (jaja oude lullen smaak)

1 like

Wat een horlologisch geweld in dit topic :joy:

Mijn bescheiden verzameling na een jaartje:

19 likes

Dat belooft nog wat voor de komende jaren! :wink:

1 like