Jouw collectie op één foto II

Leuk die stalen Omega.

1 like

Connie en Expl. springen eruit voor mij. Zou fijne two-piece zijn, al, leent die Connie kast zich niet voor bandenswapperij :confused:

1 like

Ach, ik denk dat ik de schraalse bandenswapper van het forum ben. Geen probleem voor mij dus.

1 like

Wat een ontzettend mooie collecties zie ik hier voorbij komen. Dit is mijn bescheiden bijdrage. Ik zou er nog graag in ieder geval een mooie IWC cal83 bij willen hebben, en een datejust.

Tja… en de frederique constant. Ik kan er niet zoveel aan doen. Het is een bijzonder fijn klokje en ik vind hem erg mooi.

Vlnr frederique, iwc en iwc.

19 likes

Niet iets om je voor te schamen hoor. Leuk ding om te zien.

Leuke 3piece!

Sommige reacties over frederique zijn niet al te best :wink:

F*CK YEAH!!! Wat een lekkere set zeg! Die poulerouter wauw! En die Tissot chronograaf ook.
:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Sja, over Rolex, Omega en andere merken soms ook. Ik zou me daar niet teveel van aantrekken. Het gaat om wat jij vindt en om je pols wil dragen.

1 like

Lastig als je er wat meer hebt…

Ik zie de Benrus nog wel vertrekken, de rest ben ik wel blij mee.

14 likes

lekker divers!

1 like

Heb er niet veel info over. Nacar is van oorsprong een Turks merk. Vroeger maakten ze nog mooi spul, onder andere Swiss Made handopwinders. Toen hadden ze ook nog wat afzet in Europa, vooral voor de Franse markt is er aardig wat gemaakt. Tegenwoordig is het meer een fashion brand geworden met geïmporteerde quartz movements en wordt het niet veel gezien buiten Turkije.
Dit model komt uit de jaren ''50. Leuke handopwinder, perfect voor de wat formelere situaties. Wilde altijd al een Nacar, vanwege mijn Turkse roots. Was al lang op zoek, totdat ik deze met wijnrode wijzerplaat tegenkwam. Dit is het enige exemplaar met deze kleur wijzerplaat die ik tot nu toe heb gezien. Loopt goed, maakt wel een herrie niet normaal. Je hoort hem nog tikken op 5 meter afstand!

Thanks Freek. Jij bent ook errug hard gegaan de laatste tijd. Stuk voor stuk toppers ook :+1:

1 like

Gewoon een heel fijne collectie waar je trots op mag zijn

1 like

Prachtig hoor :ok_hand:t2:

2 likes

Mijn, nogal schrale, collectie tot zover (er ligt nog wel meer maar niks noemenswaardig). Next op de list zijn:
Montblanc 1858 Geosphere (brons/groen)
Breitling avenger II GMT

40 likes

Prachtig die JLC!

1 like

Dankje! Heeft in mei een volledige service gehad en loopt perfect. Alleen denk ik wel dat ie binnenkort plaats gaat maken voor iets anders…

Klopt. Maar ik was wel toe aan iets nieuws

1 like

Wat een fenomenaal duo! :heart_eyes::+1:

1 like