Jouw collectie op één foto II

14 likes

Koffer 🧳 waar dit moois op ligt was ook van mijn opa en is uit de jaren 70. Super goed Italiaans leer! :slight_smile: Helaas dat ik hem niet veel kan gebruiken.

2 likes

Waar zijn je moderne invicta’s? Die collectie wil ik ook wel eens zien!

1 like

Kijk eens dit zijn momenteel mijn moderne horloges

Heb afgelopen maanden aantal verkocht en er is weinig terug gekomen.
Maar ben redelijk tevreden over mijn moderne Invicta’s. Heb niet het gevoel dat ik er echt eentje wil hebben. Ja misschien die van massief platinum is gemaakt, maar die heel zeldzaam en vanwege het materiaal erg duur. Kan dat ik die ooit erbij ga kopen is erg klein.

En als bonus ook mijn niet Invicta horloges

6 likes

Overzicht foto van de huidige stand. Onlangs een FOIS er uit en een Globemaster er in.

45 likes

Part of zie colleczione

37 likes

Nazaten van iconische voorouders, de richting die ik met de verzameling ben ingeslagen.

:slightly_smiling_face::+1:

64 likes

Stuk voor stuk toppers.

1 like

stand van vandaag

42 likes

Dat komt er nog wel, volgende stop zal te maken hebben met de autosport en dus voor mij de Tag Heuer Monaco.

:slightly_smiling_face::+1:

21 likes

Heb een grijze OP gehad en vond de kleur oersaai, dus die kleur zal niet snel meer langskomen bij mij.

1 like

Mooie collectie! Mooi in balans ook. :+1:
De Monaco daarbij zal zich prima thuis voelen.

Mag ik vragen waarom je de Batman hebt weggedaan ipv de Sub?

Heel gaaf! Zitten de Globemaster en de GO elkaar niet een beetje in de weg of zijn ze aan de pols verschillend genoeg?

1 like

Heel mooi! Echt alledrie een eigen gezicht!

1 like

Ten eerste komt de GMT niet in het iconische rijtje voor.
Ten tweede droeg ik de Sub vaker.
Ten derde kon ik van winst op de BLNR de Santos afschaffen.

:grin:

7 likes

De enige Montbrun’s die gemaakt zijn… Ik mag ze niet meer verkopen dus ze pronken keurig thuis :slight_smile:

4 likes

Deze lijst aan het volgen om sturing te geven?

2 likes

Er zijn verschillende van dat soort lijstjes, maar daar komt het wel op neer.
Uitgezonderd de in mijn ogen lelijke exemplaren en te dure :smile:

Mooi lijstje maar onbegrijpelijk dat de IWC Portuguese er tussen staat, een extreem overpriced horloge met een ETA uurwerk…een voorwaarde voor iconische horloges is toch wel een zelf ontwikkeld uurwerk hoor…:stuck_out_tongue_winking_eye:

Dat “probleem” is inmiddels opgelost @The_Don


10 likes