De Globemaster is wat sportiever en wat meer een allrounder. Maar het is momenteel inderdaad vaak een competitie welke om de pols gaat. Op zich vind ik dat niet zo heel erg. Duidelijk een luxeprobleem.
Hoeft gewoon RLC zn collectieshots maar te bekijken :p.
Duidelijk!
Vooral de 2de
Mooi trio!
Geniaal trio iconen wauw!
Waanzinnige collectie!!!
Zou goed in je collectie staan!
Dat klopt maar met dit verleden hebben ze hun plekje in deze lijst verspeeld. Ik denk dat een Panerai eerder in dit lijstje thuishoort. Absoluut uniek ontwerp, super herkenbaar en tijdloos.
Snap ik. Of een Zenith El Primero
Achja smaken verschillen. Persoonlijk zou ik zelf niet dood gevonden willen worden met een Sinn of Orient om mijn pols
Was geen kritiek. Je hebt gewoon een verzameling klassiekers. En je komt hem veel op HF tegen.
Ik vind Sinn heel prima hoor. Vind dat merk een mooie stijl hebben, net als Damasko of Laco.
Snap niet dat je zo verschrikkelijk op je tenen getrapt voelt.
Sinn is een heel mooi merk.
Je scoort er alleen geen “statuspunten” mee
Ik hoef geen statuspunten… Ben tevreden met mijn Sinn, of die 125 euro Orient Mako, of de rest van mijn collectie. Vermoed nog wel wat veranderingen op termijn.
Wellicht nog een 2e Polerouter erbij.
Fenomenaal horloge! Krijg er echt het Patek Philippe gevoel van met die microrotor.
Echt een prachtig ontwerp ja. Heeft de submariner voor mij van plek 1 verdrongen wbt. ontwerp. Al moet die er ook nog wel bij op termijn. 114060 liefst, maar begin de vintage of 14060 ook wel aantrekkelijk te vinden :).
Beide zijn top! Tegenwoordig is het bijna alleen ook voordeliger om een nieuwe Submariner te halen bij de AD dan een 14060 tweedehands
Gekke tijden leven we in…
Je krijgt ze alleen niet bij de AD en ik weiger boven list te betalen. Heb niet zo’n haast. Submariners genoeg.
Vintage moet je soms gewoon direct kopen… want wanneer komt de volgende…
Heb ook met de pelagos in mijn handen gestaan. Vind dat ook nog wel een optie… Al zou die direct gaan indien ik aan een submariner kom.
Ik heb minder dan een half jaar gewacht. Had wel een Tudor Black Bay gekocht voorafgaand.
Ik overweeg een Pelagos te kopen… en dan op de lijst te gaan voor de sub.