Jouw collectie op één foto II

Moet ik ook ooit gaan passen dan🙈.

1 like

Edit: de Longines is 40 mm (ref nr L1.641.8)

1 like

Crosspost :wink:

16 likes

Ik wist niet dat dat kon, maar je mag me een PB sturen als het zover is dat je er van eentje afscheid neemt.

Tikkeltje saai als ik er zo naar kijk, maar een basis is het zeker. Wat ik nu zou willen is een James Cameron, een goud-stalen DJ en een Cartier Santos 100 staal of two-tone of een Santos Dumont in roségoud.

29 likes

Helemaal niks saais aan! Fantastische collectie. Nu nog alleen een dikke duiker :sunglasses::+1:

Rolex GMT eruit, DJ erin. Wat moet je met twee GMT’s?


Deze 2 creaties hebben geleid tot deze:

Volgende stap, deze:


Voor een Rolex DJ?

14 likes

Mooie zenith heb je daar!

:beers:

Voor mij een mm :see_no_evil:(anders zou ik hem zo willen dragen)
te groot maar wel heel mooi!

2 likes

Ja niks natuurlijk, maar ik doe voorlopig niets weg. Dat voelt niet echt goed zeg maar, misschien komt dat nog wel.

Ik heb zaterdag een geelgoud-stalen Datejust41 met witte dial gepast in Koblenz, en ik wankelde eventjes op mijn enkeltjes, maar dan heb ik geen geld meer voor wanneer een Deepsea Deepblue aanmeert in de hoofdstad. Eerlijk is eerlijk. Geduld is een schone zaak.

1 like

Vintage kwartetje!

23 likes

9 likes

Waarom laat je 6 horloges op 12 fotootjes zien? Heb liever dan 6 grotere foto’s.

Because I can :sunglasses:

1 like

Gaat nog wel iets veranderen. maar sowieso niet in de bovenste rij

37 likes

Mooie collectie! Zou voor minder fluted bezel gaan en meer sport model Rolex. Bijvoorbeeld GMT Master II Pepsi of Batman of Rolex Explorer II polar. Of een Daytona.

1 like

Gehad en komt er nooit meer in

Blnr is nog wel een optie. Of een TOG in het wit. Sport en beetje fluted :joy:

TOG? Qu’est-ce que c’est?

1 like

Turn om in grave… euh… Turn-o-graph

3 likes

Dit lijkt me een mooie basis

De overige 3 vind ik speelgoed Rolexen en had ik verkocht. Een mooie 16570 Polar ernaast ofzo :thinking:

Ik heb deze blauwe in 41mm gezien en ik was verliefd. Echt een mega gaaf horloge.

7 likes