Jouw collectie op één foto II

Mijn verzameling tot nu toe.
Heb een Polerouter teveel… en mijn Sinn 656 ligt nog bij @PeterLC. Verder ben Ik op dit moment best tevreden.

Wat komt er begin volgend jaar bij als het aan mij ligt:

  1. Rolex Sub 114060
  2. Grand Seiko SBGA203
  3. Tudor Pelagos / BB /BB GMT als dagelijks horloge.

In alle eerlijkheid… verwacht ik 3 als eerst te realiseren. Ik vind de Grand Seiko iets te dicht bij de Sarb liggen, en die gaat niet weg.

Ook vermoed ik een opvolger van de 114060… en het wachtlijsten gedoe heb ik ook geen zin in.

12 likes

Ik vind van niet hoor. Prachtige horloges. :ok_hand:

2 likes

Dat vind ik ook. Maar ik wil eigenlijk niet meer dan 8 horloges :)… en de 2 Polerouters zitten toch te dicht op elkaar.

1 like

Je kunt nooit teveel Polerouters hebben :sunglasses:
Prachtige collectie!

2 likes

Ehmmm…

Doe maar een van de eerste 2 dus. :slight_smile: Je 656 gaat goed hoor, nog een paar seconden in de plus gezet, denk 'm nu op +1 a 2 s. te hebben. :+1:

1 like

Zie PB

1 like

Erg mooie set …

1 like

Mja hebt gelijk dat ik eerst even de Sinn de kans moet geven als nieuw dagelijks horloge. De oriënt heb ik gewoon niets mee.

Daar kan ik wellicht wel bij helpen… :innocent: Zou er graag eentje aan de collectie toevoegen.

1 like

Ik had hetzelfde. Heb de calibre 12 en de Gulf editie calibre 11 laatst om gehad. Verrassend mooi om de pols! Vooral de sunbrust dial van de calibre 12 :+1:t2::+1:t2::+1:t2:

Looks zijn top maar alleen erg veel geld voor een ETA met chronograph module…

Maar gewoon passen dus😀

1 like

Te laat

24 likes

Heel mooi! En iconisch / eigen smoel. Top dus.
Lijkt wel wat groot, ook van “veraf”, of valt het mee?

1 like

Nee, valt niet mee :smile: maar de gaafheid compenseert de afmeting volledig.

Er zijn mensen die zeggen dat ie als een 41mm draagt, maar ik zou eerder zeggen als een 44mm PAM

1 like

Inderdaad aan de grote kant, maar wat mij betreft is dit wel het type horloge waarbij dat goed past (samen met bijvoorbeeld Panerais en fliegers).

1 like

Je hebt hem al! Nice😀

1 like

Maar daar blijf ik bij. 39mm, hele korte lugs, hij past me beter dan een 41mm SM300MC en all helemaal beter dan een 42mm Pelagos. Hij is alleen wat zwaarder.

3 likes

Super mooi horloge!!!

1 like

Vlnr:
Longines Conquest Heritage chrono roségold
Rolex submariner 114060
Rolex Datejust 126333 rolesor

37 likes

Die longines springt er op de een of andere manier voor mij tussenuit. Wat een mooi horloge! Draagt hij groot t.o.v. de datejust?

2 likes

Nee draagt niet echt groot. Volgens mij is het een 39. De DJ is 41. Die is opvallender.
De Longines draagt heel fijn, is een modern horloge maar oogt als een vintage

2 likes