Jouw collectie op één foto II

De 62MAS😎

1 like

Mijn bescheiden collectie. Verdrievoudigd in 2 maand tijd.
Nu toch even pauze inlassen.

Ik mis nog iets blauw… misschien had ik mn blauwe iwc portugieser 7 days toch niet moeten wegdoen :thinking:

57 likes

Mooi trio! En blauw is hot op dit moment, dus er komt vast wel iets nieuws langs die je zal kunnen bekoren :blush:

Bedankt, dat is een mooi compliment.
De Oris Diver heeft een nachtblauwe dial, maar die is inderdaad ook wel donker.
Dus in mijn plaats zou jij de blauwe Mini Turtle kiezen ipv de zwarte die jij ooit gehad hebt (dacht ik).

Fraai trio! :sunglasses::+1:

1 like

Hahahaha… Nou, ik heb als kleurkanonnen de Squale 1521 in gepolijst blauw, de GS azuur, de HFLE19 en de groene Alpinist. Maar goed, ik tik 25 horloges aan, met zes is dat wat moeilijker.

De blauwe mini turtle… Mwoah. Ik vind zwart juist voor dat ding cooler.

Afhankelijk van budget kan het een Mako II blauw zijn, een NY00040 in blauw, een rode Mako III, een Alpinist, maar zeker ook een Hamilton Pan Europe, Mido Multifort in blauw, Oris Big Crown in groen en brons… En zo de lijn doortrekkend naar een groene Moser & Cie Pioneer of Venturer KS met fume dial:

Kortom: Voor elk budget valt er kleur te krijgen. :slight_smile:

9 likes

Mooier dan deze? :disappointed_relieved:

12 likes

Hah dat wordt moeilijk :smile: Maar ik vind je witte IWC mooier dan deze, dus een ander model zou sowieso je collectie beter aanvullen.
De Omega Globemaster van @Slider_7 misschien? :innocent:

2 likes

Schitterend trio.

Zenith Rocks!!!
Prachtige El Primero

2 likes

Hartelijk dank!

1 like

Die 62MAS :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Die Rolex Oyster Perpetual WHITE is waanzinnig.

Hoe bevalt de North Flag? Vind m door de tijd heen mooier en mooier worden

1 like

Staat in het blauwe. :stuck_out_tongue_winking_eye:

NF is een topper, kopen!!!

2 likes

Zo, ben in dit topic niet zo van het kort na de vorige weer wat posten.

Toch denk ik dat er eindelijk wat consequentie in de verzameling komt.

De Bronzen Oris Big Crown Pointer date eruit. Ik werd stik nerveus van het materiaal. Sommige dingen moet je gewoon proberen.

Ik sluit overigens niet uit dat er binnen nu en een jaar toch nog een “gewone” BC pointerdate in de open plek in de doos terecht komt. Qua model, looks had ik toch wat moeite om de bronzen te verkopen. :sweat_smile:

Dan, er in: Dankzij mijn vriendelijke buurman en niet-HF-horloge-liefhebber een nagenoeg nieuwe en ondergewaardeerde FC Business Timer in de “rustige” variant kunnen bemachtigen.

16 likes

Lekker hoor! Ik zou ze stuk voor stuk ook zelf uitkiezen! :ok_hand:t2:

En die Reverso komt steeds hoger op me lijstje … :heart_eyes:

Met klassiekers kun je nooit missen he…

1 like

41 likes

Wat een smaakvolle collectie!

1 like

Veel veranderd inmiddels:

26 likes