Jouw collectie op één foto II

13 in een dozijn😊

33 likes

6 likes

Leuke collectie!

…maar is dat wel een echte Seiko 5? :thinking::grimacing:

Die 62MAS :heart_eyes:

1 like

Ja, viel mij ook al op. Beetje jammer, want zo kan je mooi linken naar je eerdere posts om de evolutie van je collectie te laten zien. @jur, wat is er gebeurd?

1 like

In volgorde van aanschaf en begonnen in mei 2018.
Veel moet er niet bijkomen want dan worden er een aantal niet meer gedragen. Al helpt mijn vriendin af en toe met dragen.
Zit te denken om de Precista PRS 18Q te vervangen door een Seiko mini turtle. Maar ja, dan doe ik mijn accuraatste horloge weer van de hand.

28 likes

Mooie collectie!

1 like

Zitten stiekem toch mooie dozen tussen. Enkel de ruimte die het inneemt.

1 like

Mijn huidige collectie. Deze zal voorlopig even zo blijven. Jullie zien dat ik een ‘lichte’ voorkeur voor duikers heb😉.
(En excuus voor de slechte foto’s).

46 likes

Holy cannoli, daar is niks Frosty aan. Dat is een hete collectie! :+1:

4 likes

Tering zeg, wat een collectie!!!

1 like

Dankjewel. Het heeft wel wat bloed zweet en tranen en spaarcentjes gekost om ze bij elkaar te krijgen.
Voor mijzelf was de Hulk mijn grail. Deze enthousiasmeerde mij om me verder te verdiepen in de SLA019. Dat was liefde op ‘t eerste gezicht.
Het mooie (vind ikzelf) is dat er aan ieder horloge een verhaal hangt.Van mijn allereerste (de oris), het wisselen van baan (BIV de tudor blackbay) de geboorte van mijn kinderen (de omega seamaster en de chopard), de bruiloft van een van mijn vrienden (vintage omega) etc…

7 likes

Dankjewel! Ben er zelf ook heel blij mee!

1 like

Kijk ook nog een mooi verhaal! :+1:
Nogmaals heel indrukwekkende collectie!
De Monaco staat al heel lang op mijn lijstje. Heel mooi.

3 likes

Nou ja en nee. Ze vernoemen de portuguese reeks in het artikel, maar inderdaad foto van de chronograph. Verkeerd gekozen foto vind ik. Zijn de enige portugieser met de eta.

Hele mooie set heb je hier!

1 like

Wat zit daar rechtsboven? Is dat de ‘echte’ vintage? Mooi hoor!

1 like

Dit vind ik één van de leukste verzamelingetjes die ik heb gezien. Met uitzondering van de Precista zou ik ze ook zonder twijfel kunnen kopen. Mooi van tool naar dress naar retro-duik, lachen dat ik een Meister Driver zie (ik heb de beige, misschien was jouw keus wijzer), alleen ontbreekt er één horloge met een kleurtje. :slight_smile:

2 likes

de orient collectie :sunglasses:

9 likes

Foto’s maken niet mijn sterkste kant…

18 likes