Jouw collectie op één foto II

Die GO :heart:️:heart:️:heart:️

1 like

Heb de alligator met vouwsluiting in de kast liggen. Nu het warme weer voorbij is zal ik hem er binnenkort weer eens opzetten…

:slightly_smiling_face:

15 likes

28 likes

Dat is weer eens wat anders, mooi hoor!

2 likes

Ja dacht even alle dozen erbij pakken zijn immers ook kunstwerkjes anzich :blush:

1 like

Kijk!! Heel cool!!!
Hier wordt je toch blij van!

2 likes

Keer wat anders. Christmas came early gevoel :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Haal alsjeblieft dat plastic van de medaillons van de seamaster en speedmaster doos af :persevere:

Ik krijg daar een beetje dit idee bij:

plastic-couch-cover-clear-plastic-couch-covers-plastic-furniture-cover-meme

9 likes

Haha gewoon lekker nieuw houden :yum:

1 like

Ik vind horloge dozen ook part of the experience van een nieuw horloge. Het is gewoon fijn als overal aandacht en zorg aan is besteed.

2 likes

Als het een ‘experience’ is, moet je helemaal die lelijke plasticjes er af halen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Haha fair point. Ik ga er over nadenken :yum:

Goedemiddag!

Dit is mijn collectie. Alleen heb ik geen foto van me Glycine er tussen staan.

collectie.pdf (349,0 KB)

Leuk zo’n PDF. Zou ik ook wel een keer willen maken. Dan kan ik een soort digitaal boek uitbrengen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Met aandacht samengesteld :sunflower:

Bedankt! ik als groentje ben niet zo handig met dit soort dingen hahaha

1 like

Wat zou volgens jullie de volgende aanwinst moeten worden? Ik zat zelf te denken aan een reverso.

1 like

Ben benieuwd. Ik heb zelf met een windows knipprogramma in excel wat gerommeld. maar ben niet echt handig mee.

Even een korte vraag: Ik kan het eerste deel van dit topic nergens meer vinden. Weet iemand of dat is verwijderd, of doe ik iets fout?
Edit: geen wijzigingen in mijn collectie , dus geen foto.

1 like

Dit zou een geschreven regel moeten zijn.

19 likes