Jouw collectie op één foto II

Ik zie de vintage Rolex markt niet crashen…

Ik hoef ook zeker geen horloge van 50k.

Maar een wat latere ref 5513 uit de 80s of late 70s? Volgens mij zijn die nog wel redelijk te betalen.

1 like

Ik weet niet wat je redelijk noemt, het is meer dan 10.000 euro.

Ik heb ze inderdaad van tussen de 8 en 15k zien gaan.
Dat vind ik veel geld voor een submariner, maar het is wel te doen.

Moet even denken wat ik precies mee wil. Je kunt dat geld maar 1x uitgeven, en een 5513 is aanmerkelijk duurder dan die 14060/114060.
Maar ik vind de 5513 wel het mooist. En dan is het toch een relatief lage meerprijs op een moderne sub.

En geen date puist.

1 like

Weet je wat duur is? Ruud achterste voren.

29 likes

Als ik het zooo graag had gewild had ik het ondertussen wel gedaan. :wink: Wie weet eerdaags maar ik maak me er niet zo druk over. :sunglasses: Heb weer lekker wat vintage chrono’s gekocht.

1 like

Die ‘grap’ hoor ik al meer dan 30 jaar :cry:

3 likes

Ja tegenwoordig wel. Als het kan zou ik ook voor een 5513 gaan.

Kom jij niet uit 1996?

1986

Dan heb je het in onze PB’s verkeerd geschreven. En ik had het over 16233’s. Dan moet je wat betreft de TT DJ gaan kijken naar een 16013 :tada:

1 like

Haha. Oeps.
Zou wel willen hoor, -10 jaar…

Het gaat me meer om de look, dan dat birthyear watch gebeuren. Dat is een extra kleinigheidje, verder niets. Toch niet echt te bewijzen.

1 like

Ik ook uit 1986… en die -10 jaar zegt mij dezer dagen ook wel iets!

3 likes

Oude mannen zo langzamerhand.

3 likes

Hah hier van '88 en de katers verteren toch niet meer zoals -10j :wink: aan de andere kant, de naiviteit van toen hoef ik niet meer terug te hebben :smile:

1 like

En ik heb nog steeds een koekoek voor je liggen…

13 likes

Ik vind je tekeningen gaaf maar ik ben verknocht aan mn eigen avatar :sunglasses:

1 like

Snap ik. loop je een beetje te pesten. :wink:

1 like

The main box:

The sidebox:


5 likes

Mooie Speedmaster! Watvoor 1 is dit?

1 like

145.022.69 transitional

2 likes

Gelijk heb je.

:beers:

23 likes