Jouw collectie op één foto II

Tis meer de sea dweller inlay.

Hier is de Omega Genève ondertussen vertrokken en is Connie ook al ter adoptie aangeboden. Wat oriënteren op dit moment! Een mooie dresser (wachten tot die van @royke74 weer te koop komt) en nog een sportmodel… allemaal KPI’s voor 2020 ben ik bang…!

9 likes

Update met de Chronoris erbij, eindelijk weer een Oris en wat voor eentje! :heart_eyes:
De onrust blijft helaas, vnl omdat ik er 2 van hetzelfde merk heb. Dan zou de Ranger moeten gaan… Alleen is die zodanig mooi dat ik voor dat geld zo geen alternatief heb. Wat een hobby hebben we toch he :see_no_evil:

30 likes

Trap je die Ranger eruit voor een Explorer, Op of DJ.

1 like

Hier is de doos bijna leeg verkocht, doet ook gewoon een beetje zeer als ik er naar kijk maar goed.
Er komt weer wat moois voor terug !
De verwachting is dat begin december de Christiaan van der Klaauw gereed zal zijn.

!

9 likes

Collectie bestaat nu uit:

• Tudor BB41
  • Longines Legend Diver
  • Halios Seaforth Bronze
  • MeisterSinger No1
  • MeisterSinger No1 Limited
  • Casio MDV-106

Hopelijk binnenkort nog een Heuer Monaco erbij, en dan is het voorlopig wel even goed zo :slight_smile:

34 likes

Mooie collectie!

1 like

Tof die Longines!

1 like

Gave collectie! Wat is de reden dat de Meistersinger er twee keer in zit? Een meistersinger eruit en Orjs 65 erin? :smirk:

Thanks!

De ivoren wijzerplaat is mijn eerste “echte” horloge en zal dus daarom denk ik nooit weg gaan. De blauwe heb ik cadeau gekregen van m’n vriendin en zal daarom dus ook nooit weg gaan :wink:

Ik draag ze eigenlijk heel weinig, eens per maand ofzo…

Altijd een optie! Helaas is dat snel 4k erbij dus ik zal het een plan B noemen :+1::wink:

13 likes

Toe aan een nieuw kleurtje in de collectie? :wink::face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Genoeg kleur voor mij :wink:

8 likes
39 likes

Van welk horloge is de staal goude band? Omega?

The two greatest watches in the world since the history of the world :+1:

1 like

Lekker boxje he!
Ps. Mooi duo. All you need. :metal:

22 likes

Nee , behoort bij de Revolo (rechts bovenin).
Beetje jammer maar was hem vergeten weg te halen voor de foto :pensive:

Zeker, prima voor op de werkbank, kantoortje e.d.

1 like