Jouw collectie op één foto II

Hierbij ook een update van de collectie:

De Seiko SBDC053 is weg. Die moet op termijn nog wel een keer terugkomen. Maar heb de Padi (staat niet op De foto) ook nog. Nu eerst een mooie chrono. Zou graag de Monaco willen hebben. Maar misschien komt eerst wel een Oysterband voor de GMT, dat zou helemaal de bom zijn.

Nieuw erbij zijn de Tag en de Glycine.

27 likes

Alles even uitgestald. Nu nog even puzzelen hoe ik van 10 weer naar 6 ga…

72 likes

Graag gedaan!

19 likes

Dat zou je denken ja, helaas krijg ik van de Ingy en Navitimer een grotere bobbel in de broek dan van bijv. de GMT en de Zenith.

4 likes

Nee joh! Sub eruit.

Dit forum bevat product placement.

1 like

Graag gedaan. En koop eens iets met een beetje goud.

6 likes

Dit is hem

4 likes

Ik vind dat de Speedy TS moet blijven. Eerst kon ik hem niet waarderen, maar met die compleet geborstelde kast is het toch wel een speciale.

5 likes

Als chrono vind ik de Zenith mooier. Wat meer in balans qua formaat ook.

1 like

Zo maar doen dan?

14 likes

Ja dat is hem inderdaad.
We zijn er uit Blain.

3 likes

:joy::+1:

5 likes

Doe normaal man! Wat een legendarische collectie! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

3 sport roleys is te veel bij 6 stuks dus de sub weg doen. EP is ook overbodig als je een speedy, monaco en polar hebt. IWC is mijn smaak niet (maar je zou eventueel ook de SM weg kunnen doen). G-shock gewoon niet mee tellen maar helemaal weg doen heeft financieel niet zo heel zin

4 likes

Dat zou mij niet lukken met deze 10… super collectie zeg. De Speedy vind ik persoonlijk wat overgewaardeerd , daar zou ik kleingeld van maken :wink: en de GShock :thinking:

3 likes

Helaas, m’n zomer tan is er alweer af, daar kom ik nu niet meer mee weg.

1 like

Zoals Han al zegt, de brushed case maakt het een compleet andere klok dan de normale Speedy. Hij is ondertussen flink aan de prijs voor een Speedy zonder bracelet, maar lang niet zo overgewaardeerd als een Daytona voor 20k+

2 likes

Thru :+1: