Graag gedaan!
Dat zou je denken ja, helaas krijg ik van de Ingy en Navitimer een grotere bobbel in de broek dan van bijv. de GMT en de Zenith.
Nee joh! Sub eruit.
Dit forum bevat product placement.
Ik vind dat de Speedy TS moet blijven. Eerst kon ik hem niet waarderen, maar met die compleet geborstelde kast is het toch wel een speciale.
Als chrono vind ik de Zenith mooier. Wat meer in balans qua formaat ook.
Ja dat is hem inderdaad.
We zijn er uit Blain.

Doe normaal man! Wat een legendarische collectie! 

3 sport roleys is te veel bij 6 stuks dus de sub weg doen. EP is ook overbodig als je een speedy, monaco en polar hebt. IWC is mijn smaak niet (maar je zou eventueel ook de SM weg kunnen doen). G-shock gewoon niet mee tellen maar helemaal weg doen heeft financieel niet zo heel zin
Dat zou mij niet lukken met deze 10… super collectie zeg. De Speedy vind ik persoonlijk wat overgewaardeerd , daar zou ik kleingeld van maken
en de GShock 
Helaas, m’n zomer tan is er alweer af, daar kom ik nu niet meer mee weg.
Zoals Han al zegt, de brushed case maakt het een compleet andere klok dan de normale Speedy. Hij is ondertussen flink aan de prijs voor een Speedy zonder bracelet, maar lang niet zo overgewaardeerd als een Daytona voor 20k+
Thru 
Dit is geen 80 euro G.
Ik bedoelde ook helemaal goud. Je mist iets spannends. Als je zo doorgaat kom je in een illuster rijtje HF leden te staan die stuk voor stuk prachtige horloges hebben, maar bij elkaar in een collectie zo dodelijk saai zijn dat mijn oma er op zou spugen als ze nog in leven was.
Fuck de Hennie Huismus look.