Dit is geen 80 euro G.
Ik bedoelde ook helemaal goud. Je mist iets spannends. Als je zo doorgaat kom je in een illuster rijtje HF leden te staan die stuk voor stuk prachtige horloges hebben, maar bij elkaar in een collectie zo dodelijk saai zijn dat mijn oma er op zou spugen als ze nog in leven was.
Fuck de Hennie Huismus look.
Ik zou proberen om dit te voorkomen. Het is niet wat je wilt.
Dat weet ik maar is toch misschien maar 1% van wat daar op tafel ligt. Met die ene procent schiet je niet zo veel op. en als @Blain meer fondsen wil vrij maken kan hij beter zn seiko chrono aan mij verkopen
Weet ik niet. Dat weten we pas over een aantal jaar. Als dat kreng (de 16520) over 10 jaar nog meer waard is…
Ik zou liever 1 Daytona hebben dan de Speedy, EP en Monaco bij elkaar. Scheelt ook weer ruimte en is het probleem van Blain bijna opgelost.
Welke drie ga je erbij halen?
Financieel gezien wel maar ik vind de Daytona niet mooi dus : nee die monaco is heerlijk trouwens
Klopt, ik zat naar een Zenith Daytona te kijken, maar dan moet ik even hakken in de collectie
Wat is dat nu weer voor argument?
Inderdaad… niet belangrijk wat ik vind.
Haha… nee!! Ik bedoelde als geintje dat of wij een horloge mooi vinden hier niks mee te maken heeft (sarcasme). (juist wel dus).
Of je hem mooi vindt is het enige valide argument. Maar ook ik laat mij vaak leiden door de waarde van een horloge.
True, echter vind ik bijv. de Monaco en de Explorer wel smaakvol spannend zonder overdreven excentriek te zijn. Goud is niets voor mij, of het moet witgoud zijn (116509 in het blauw plz). Misschien over een paar jaar als ik wat volwassener ben.
Lekker niet doen! Welke je ook weg doet, het is zonde!
niet doen…zo mooi
Say no more. Maar de Daytona kun je wel skippen, zo speciaal is die niet. Edit: en gewoon echt teveel geld voor wat je ervoor terugkrijgt.
I got you
Doe mij die onderste maar
Te gekke collectie, supermooi! Ik zou de Casio eruit doen en daarna niet meer nadenken over je collectie inkrimpen want deze zijn allemaal cool. En mocht je de Monaco dan toch gaan verkopen…stuur mij even een PB
Dat is serieus het overwegen waard. Is dat niet een 18239? Plaatje zegt 18238.