Jouw collectie op één foto II

Plaatje zegt het verkeerd. 18239 inderdaad, double quickset en een mooie aanvulling lijkt me.

Edit: Dit zeg ik niet alleen omdat ik van Day-Dates houd, maar het lijkt me echt één van de beste opties :sunglasses:.

Oke, dit zeg ik wel omdat ik van Day-Dates houd, maar een witgouden Day-Date is classy as fuck. En helemaal edelmetaal gaat erg speciaal op de pols voelen, ook witgoud.

15 likes

Daar zit ik aan te denken ja. Ik heb hem gekocht als vervanger voor de GW-5000 beater voor tijdens het klussen, maar ik vind hem veel te mooi daarvoor.

Rosé goud, dat kan ook op een bleek huidje.

2 likes

Of tan uit een potje, al wordt dat eerder oranje, als ik @anon50762135 zo zie

5 likes

Je zou kunnen overwegen om de Polar aan mij te verkopen, dan zit je alvast op 9. :sunglasses:

Nice, behalve de Zenith en de Monaco zijn die modellen niet meer verkrijgbaar

1 like

Uit:

ST1
Monaco
Breitling
Casio
IWC

In:

VCO blauwe plaat - enige betaalbare trinity die de moeite is
JLC MUT Moon zwarte plaat - mooiste dresser onder 10k

Klaar.

2 likes

De 2e graag! Levert u thuis af?

1 like

Dat is ook wel een dingetje ja, flippen is definitief, ik ga ze niet meer gemakkelijk in die staat terugvinden, alles op de foto is full set

Waarom geen ap?

2 likes

Mooi zeg! Erg mooie verzameling.

1 like

Schitterende verzameling en stuk voor stuk toppers. Waarom terug naar 6?

2 likes

Klinkt alsof je er spijt van gaat krijgen, waarom niet op naar 12 (met de tijd)?

• edit: en holy shit wat een mooie collectie!
1 like

Nog eens een tussenstand :grin:

9 likes

Toch niet.
De skx ligt meestal op het werk om daar te dragen. De seiko solar is eentje die nooit weg gaat omdat ik die gekregen heb met mijn trouw.
De padi is een leuk weekend horloge, kan tegen een stootje en draagt super comfortabel.
De Casio Royale draag ik als ik wat moet klussen en mijn zoon gaat er ook regelmatig met lopen.

Moet wel zeggen dat sinds ik die nieuwe band heb op de Breitling, zijn draagtijd vermeerderd is. :blush:

1 like

10 likes

Groen!

2 likes

Mooie collectie… maar snap de Edox, Tag en CWC niet zo.
Wat spreekt je aan in die horloges?

2 likes

Weinig nieuws de laatste tijd. Kleine krimp van 11 naar 8 gemaakt en nu naar het uitkijken naar wat nieuws.

Een aantal overwegingen voor nieuwe aankopen zijn:

• Yema yachtingraf
  • Omega speedmaster mk 40 (alhoewel deze echt duur aan het worden is vind ik)
  • Een midsize Seamaster pro uit de beginjaren blijft ook wat door mijn hoofd spoken

Overwegingen om nog te verkopen:

• Seiko alpinist
  • Bulova acutron
  • alhoewel ik wat veel time only dressy horloges heb, weet ik niet zo goed welke weg te doen

Wat zeker niet weg gaat:

• Polerouter, Tissot Navigator, Omega 30T2, Tollet

19 likes

Ik vind dat je een hele toffe collectie hebt eigenlijk @Fritzer .

Gezien het overzicht mag er misschien iets meer goud bij naast de Polerouter en de Longines wijzers. Maar wat betreft dial kleuren heb je veel variatie… wat betreft tijdperk ook.

Vind de Bulova erg cool, vooral de kleur zie je gewoon niet vaak in horloges. Is dat een stemvork-model?

Misschien een duiker erbij? Lijkt me gezien je collectie niet echt je kop thee, maar mis een beetje zwarte bezel.

2 likes