Plaatje zegt het verkeerd. 18239 inderdaad, double quickset en een mooie aanvulling lijkt me.
Edit: Dit zeg ik niet alleen omdat ik van Day-Dates houd, maar het lijkt me echt één van de beste opties .
Oke, dit zeg ik wel omdat ik van Day-Dates houd, maar een witgouden Day-Date is classy as fuck. En helemaal edelmetaal gaat erg speciaal op de pols voelen, ook witgoud.
Daar zit ik aan te denken ja. Ik heb hem gekocht als vervanger voor de GW-5000 beater voor tijdens het klussen, maar ik vind hem veel te mooi daarvoor.
Toch niet.
De skx ligt meestal op het werk om daar te dragen. De seiko solar is eentje die nooit weg gaat omdat ik die gekregen heb met mijn trouw.
De padi is een leuk weekend horloge, kan tegen een stootje en draagt super comfortabel.
De Casio Royale draag ik als ik wat moet klussen en mijn zoon gaat er ook regelmatig met lopen.
Moet wel zeggen dat sinds ik die nieuwe band heb op de Breitling, zijn draagtijd vermeerderd is.
Ik vind dat je een hele toffe collectie hebt eigenlijk @Fritzer .
Gezien het overzicht mag er misschien iets meer goud bij naast de Polerouter en de Longines wijzers. Maar wat betreft dial kleuren heb je veel variatie… wat betreft tijdperk ook.
Vind de Bulova erg cool, vooral de kleur zie je gewoon niet vaak in horloges. Is dat een stemvork-model?
Misschien een duiker erbij? Lijkt me gezien je collectie niet echt je kop thee, maar mis een beetje zwarte bezel.