Jouw collectie op één foto II

Banden collectie mag ook toch in dit draadje?

34 likes

Ik stuur de rekening van de chiropract wel naar je op

2 likes

Prachtig!! :heart_eyes:

1 like

Cool om te zien dat je de Yema nog hebt. Kan mij nog herinneren dat ik op zoek was naar zo een. Mocht je die ooit weg willen doen hoor ik het graag.

1 like

Die ik op mijn beurt ook had moeten houden Arthur!

1 like

Beetje mosterd na de maaltijd, maar wat een mooie collectie. En die aantrekkingskracht van goud begin ik (helaas) ook steeds beter te begrijpen (of te voelen).

Hoe bevalt die Monaco?
Beetje haat/ liefde verhouding. Hoe is het draagcomfort?

1 like

Wauw je bent eigenlijk wel klaar toch? Of wat staat er nog op de verlanglijst?

2 piece. Naar mijn idee voldoende voor het moment en geschikt voor alle gelegenheden:

30 likes

Zo, nu ben ik er (denk ik) wel een beetje klaar mee. Wat een jaar, dat 2019. :smiley:
Bijna op de valreep van dit jaar is er nog een een behoorlijke significante en ook voor mezelf onverwachte buitenkans wisseling geweest.

Mijn doel voor een “vaste core” collectie is nu bereikt. De Limited GS is met stip op nummer één binnengekomen uit de top-3 die na een uitgebreid selectieproces na het overlijden van mijn vader overbleef. Verrassend onverwacht nu ook de nummer twee, die als wens bleef staan, uit die top 3 mogen toevoegen, toch wel een jaartje eerder dan verwacht.

De derde uit die top-3 (een CvdK) gaat het niet meer worden, omdat a. voortschrijdend inzicht, b. te fors aan de prijs, en c. eh… past qua stijl gewoon niet in de collectie.

Daarnaast heb ik heel onverwacht mijn, jaren geleden gestelde, doel kunnen realiseren om toch eindelijk ook een vintage gouden dresshorloge toe te voegen, zoals mijn inmiddels overleden favoriete oom die ooit had.

En de Presage (niet op de foto) die ik voor mijn verjaardag heb gekregen van vrouw en kids gaat er natuurlijk niet meer uit. :wink:

52 likes

Een heel erg gaaf 3-tal Jaco! :heart_eyes:

1 like

Mooie Aqua Terra. Fraaie toevoeging aan je collectie. :+1:

1 like

Heel mooie collectie!
Heb de GS in het echt mogen aanschouwen, dus snap hoe gelukkig jij moet zijn. :sunglasses:

1 like

Wow! Dat zijn echt mooie horloges! :innocent: Je zal vast veel moeite hebben moeten doen om die te bemachtigen!:hushed:

1 like

Poeh… Een Nautilus 5712 of een Aquanaut vind ik nog erg cool, net als een Royal Oak (time only of perpetual Calendar). Maar er moet altijd iets te wensen blijven in mijn ogen, anders is de lol er echt vanaf.

4 likes

Wauw… Da’s ook wel een collectietje zeg! Niet allemaal mijn ding, maar als geheel toch wel top! :ok_hand:

1 like

Valt mee. Heb er verschillende al geruime tijd in bezit en tegen allemaal eigenlijk aangelopen. Alleen bij de 116500LN heb ik het geluk gehad dat ik ‘slechts’ 1,5 jaar op de lijst heb hoeven staan.

2 likes

Top collectie zo!

De AT via Wristcandy?

1 like

Nee, deze kwam via Jaap. Kon hem niet meer laten gaan en de SBGN009 heb ik ervoor laten wijken.

3 likes

Inderdaad erg mooie collectie!
Geniet er van, maar dat lukt wel vermoed ik zo. :+1:

1 like

Bij mij alleen maar liefde voor de monaco :slight_smile:

Toppunt van comfort zal het nooit worden, maar ik heb me nog nooit er aan gestoord.

1 like