Jouw collectie op één foto II

Schitterend duo! :sunglasses::+1:

Zeer opvallend horloge. Echt wat anders!

1 like

Super mooie trio, geniet ervan.
Dat doe je ook.

1 like

Heerlijke AT man :ok_hand:

1 like

ik heb ook zo een collectie :heart_eyes::heart_eyes:

17 likes

Stunning

1 like

Zo goedemorgen daar ligt ook een klein kapitaal aan Breitling banden. Meine gute!

Valt mee … tov de klokken :joy::joy:

Na weer wat schuiven zijn dit de horloges die ik momenteel regelmatig draag.

  • Precista PRS 18Q
  • Omega Speedmaster Date
  • Longines Conquest Heritage
  • Rolex Air-King 5500
  • Tudor Black Bay 36
  • Seiko SARB035
33 likes

Draag je die bovenste 3 wel? Zouden helemaal geen draagtijd krijgen bij mij vanwege het geweld van de onderste 3.

1 like

Om eerlijk te zijn niet.
Wil de Longines nog een kans geven door hem op een lederen vintage bandje te knallen.
De Tag heb ik altijd mooi gevonden, maar hij legt het wel af tegen de rest.

Dus eigenlijk moet de bovenste rij er uit.
Doos voor 3 ipv 6.
En 1 chrono of dresser met witte plaat er in.

Gisteren ook een rubber bandje besteld voor de Breitling. Dan is het echt een tool geworden.

Raar wat deze hobby met je doet. Vroeger was ik zielsblij met mijn tweedehands Breitling en nu haal ik een Breitling als tool om mijn Rolex te ontzien. :exploding_head:

7 likes

Voordat je het weet hangt je kamer vol met tekeningen
! :wink:

10 likes

Ja bizar he hoe grenzen verlegd worden. Toen ik student was kon ik alleen maar dromen van om op een dag een Rolex Submariner of een Speedmaster of een Seamaster of een Breitling te bezitten. Nu heb ik ze allemaal. :sweat_smile:

That is exactly what I was thinking.

2 likes

Haha… ik ben dit forum heel erg dankbaar! :pray:t2:. En dat klopt Idd. De hobby heeft mij ook hierheen gebracht. :metal:

Zie het plaatje nu! Haha. Dat is idd heel cool! Ben nog bezig om mijn werkkamer in te richten. :+1:

1 like

:pray:

45 likes

Misschien nog een dresswatch erbij…?

43 likes

Ga je die dragen dan? Zelf ben ik van het idee afgestapt dat ik perse een dresser wil hebben :smile:

6 likes

Kan prima.

23 likes

Lekkere combinatie

Een rustiger horloge erbij zou idd niet verkeerd zijn, maar sowieso al een hele mooie set. :+1:

Een nomos wellicht?