Jouw collectie op één foto II

Kan. Ik ken je niet. Maar durf er wel wat op te zetten (nee niet de Pepsi) dat de chronodinges weer snel weg is. Het past niet bij je.

3 likes

Nomos heeft zeker mijn interesse, een Tangente of de iets speelsere Club. Ik kijk ook met een schuin oog naar een JLC Master.

2 likes

Dat heb ik dus ook. Ik heb altijd in m’n hoofd gehad dat een dresser in een verzameling hoort, maar degene die ik heb gehad, droeg ik zelden en gingen snel weer weg. Voor mij is een 5-digit no date of Ingenieur dressy genoeg voor onder een pak. Een Reverso, Santos of MUT moon past gewoon niet bij mij.

3 likes

Ik heb ook geen echte dresser. Draag ik nooit. Misschien doe ik een polerouter onder pak… vind dressers vaak gewoon saai.

Ik heb nog niet een echte dresser gehad, dus uitproberen maar…
Betwijfel of een Ingenieur qua dikte goed bij een overhemdmouw past.

M’n IW3239 is slechts 10mm hoog/dik/whatever

1 like

Ja same here. Dresser is leuk maar zou nul pols tijd bij mij krijgen. Gaat er dus ook niet komen. Ik heb een vintage Seamaster 600 136.011 dat is dressy genoeg voor mij en ik heb de lederen Omega Speedmaster band met omega vouwsluiting, dus als ik wil kan ik mijn Speedy dressy maken.

1 like

Ah, de IW3227 is 15mm

Ik gebruik mijn Sarb033 of de goeie staat polerouter dressy.
Niet zoals t hoort… Maar draag nauwelijks pakken dus dan hoeft het ook niet zo.

Mocht ik altijd pakken dragen zou ik een fancy dresser halen. Nu zou ik m in de kist laten liggen.

1 like

Ik ben om, die Monaco moet er ook komen :joy:

1 like

Helaas, die heeft een ban tot 2043

4 likes

Dat is maar goed ook. Vervelend ventje met zijn Dacia-propaganda.

2 likes

Dat heeft mij nooit weerhouden. Lekker dragen wat je mooi vindt.

Dat is hier het geval. Straks slinger ik hem op een zwarte band en ben ik het heertje :sunglasses:

1 like

JanDavinci is that you?

1 like

:thinking:

Ik refereerde naar je taalgebruik à la adolescent @HanDavinci.

Alhoewel misschien formeel geen dresswatch, vind ik dat zowel een SARB als een Polerouter uitstekend onder een pak passen! Sterker, in onze huidige, informele samenleving zie ik ze persoonlijk gewoon als dresswatches.

1 like

Dat bedoelde ik niet. Het is een reden. De reden dat Ik denk dat je hem weer snel gaat flipperen. En dat bedoel ik niet flauw. Doe vooral helemaal wat je wilt. Hang de flamingo er mee uit als je wilt. :metal:

Ik merk dat ik alleen de horloges draag die bij mij passen en dat heeft ook te maken met wat je draagt en phase waar je in zit.

Het gevoel van vandaag…

5 likes

Euhh en als je je klote voelt? Dan je hand uit je zak halen :joy:

2 likes

Toffe foto by the way :ok_hand:

1 like