Jouw horloges met het mooiste uitzicht/achtergrond

Al 's eerder gepost - SXK009J bij Cape Point. En in een bergbeek nabij Bourg d’Oisans. :slight_smile:

10 likes

Mooi!!

1 like

Ledakh, Noord India

8 likes

24 mei 2017 :heart::x::x::x:

1 like

In Bryce Canyon (Seiko 5 SNK805)

12 likes

Okee, maar even wat meer tegelijk!

25 likes

'wat meer’
Jezus man, wat een foto’s

2 likes

Ik zie nu voor me hoe z’n vrouw ernaast staat met d’r handen in de zij, met de ogen te rollen en zuchten te slaken, elke keer als hij z’n camera pakt bij een viewpoint

7 likes

Jij bent professionele fotograaf :sunglasses:

1 like

4 likes

Die is allang met iemand anders weggerend want volgens mij heeft @Dao alleen oog voor zijn :watch: en de :camera:

3 likes

Vast met een knappe Indiaan met een dikke F150 in Antelope Valley, die gasten liepen allemaal uitgebreid met m’n chick te flirten toen ik daar was. Of ze wel eens op een Mustang gereden had en dat ze een tipi in hun broek hadden en of ze zin had in een vredespijp.

3 likes

En toen heb jij je samoerai tevoorschijn gehaald mag ik hopen

2 likes

4 likes

Nog effe een on-topicje er tussendoor

7 likes

Het heeft me wel wat commentaar opgeleverd ja :joy: ik ben inmiddels getraind om het aantal selfies samen en horlogefoto’s in evenwicht te houden.

Overigens zijn we met bovenstaande foto’s pas op de helft denk ik… :flushed:

Ik heb tegen ze gezegd dat we heel besmettelijke pokken en mazelen bij ons droegen… :stuck_out_tongue:

Too soon? :open_mouth:

3 likes

I wish!! :grin: maar dankje! :+1:t2:

1 like

Professionele fotografen zitten volgens mij alleen maar babies in een bloempot te fotograferen bij de V&D, en dikke bruiden in het stadhuis als je geluk hebt, met horlogefoto’s verdien je de kost niet.

2 likes

Je bent al een tijdje niet in de stad geweest…

5 likes

En jij bent professioneel cabaretier, lig onder de stoel weer hier :joy::joy:

2 likes