Jouw horloges met het mooiste uitzicht/achtergrond

Ik ben net terug van een USA roadtrip van drie weken, met als belangrijkste punten New York, San Francisco, 17 mile drive langs de kust naar beneden, Los Angeles, Joshua Tree Park, Antelope Canyon, Horseshoe Bend, Bryce, Zion, Las Vegas, Death Valley, Yosemite en terug naar San Francisco.

Genoeg (of teveel volgens mijn vrouw) momenten om mijn horloges dus eens vast te leggen met een mooie skyline, prachtige uitzichten of gewoon op mooie verdorde boomstammen of rotsen. Ik had er maar 3 bij me en alle 3 ook bedoeld om wat langere hikes te overleven, dus het zijn een Seiko 5 SNK805, Vostok Amphibia (eigen mod), en een G-Shock.

Ik zal deze de komende tijd delen in dit topic en op instagram, en ik nodig graag iedereen uit om ook mooie foto’s van je horloge in de natuur, met een mooi uitzicht of op bijzondere locaties hier te delen!

Alvast een tipje van de sluier - de rest moet ik nog uitzoeken:

93 likes

image|375x500

18 likes

@Utrecht2 kom er maar in

2 likes

10 likes

Gaaf! Ik ga over 2 maanden dezelfde trip maken (behalve New York). Ben heel erg benieuwd en deze prachtige foto’s geven mij alvast voorpret

2 likes

Je kan nooit genoeg foto’s maken van je horloges! Ik ben benieuwd naar de rest van je plaatjes.

1 like

Prachtige foto’s.

1 like

Haha, nou dat wordt een Seiko in een Andalusisch zwembad denk ik binnenkort…:wink:

Maar toevallig wel plannen om later dit jaar ook een roadtrip te maken door het zuiden vd VS: beetje tussen Atlanta en Texas. Dus zal eens een reportage maken tegen die tijd​:+1:t2::blush:.

Iemand nog tips qua steden, parken en routes?

1 like

Ik meende mij te herinneren dat jij in een ander topic de meest fantastische horlogefoto’s van over de hele wereld had gepost. Vandaar dat ik je even tagde.
Maar voor de reizen die nog komen gaan: ben altijd benieuwd naar nieuwe reisinspiraties. :+1:

1 like

Nope, wel een off topic met alleen maar reisfoto’s…:wink: Moet eerlijk bekennen dat ik soms ff niet met horloges bezig wil zijn…:scream:

https://www.horlogeforum.nl/t/reisje-rondom-onze-mooie-aarde/120186/69

Leuk! Heel veel plezier in ieder geval! Mocht je iets willen weten dan hoor ik het wel :+1:

1 like
12 likes

Tja, dan moet je natuurlijk even naar de Ewing Mansion op South Fork Range.
Zo fout, maar o zo leuk…

6 likes

IJsland, 2017.

25 likes

16 likes

Deze maar, ergens in Franche-Comté.

17 likes

Leuk topic en mooie foto’s. Een toepasselijke naam overigens, Dao(watch);de weg (van het horloge). Niet geheel onbekend met Lao tzu waarschijnlijk…

1 like

Dit kost me al mijn likes man dit topic. Geweldig :sunglasses:

1 like

Hagia Sophia :tr:

33 likes

Leuk dat je het kent! Klopt inderdaad :+1::+1:

2 likes