Jouw impopulaire horlogemening

Ik vind de plaatsing van de kroon op 4 uur overigens een absolute misdaad en vanuit esthetisch oogpunt ronduit waardeloos. Vast comfortabeler, blabla, maar oerlelijk.

Dank, ik heb nog wel meer irritaties die ik kan delen maar volgens mij wil m’n vriendin over d’r rug geaaid worden dus ik ben er vandoor :sunglasses:

7 likes

Daar heb ik 7 maanden kinderopvang voor. Per kind. En dan moeten ze nog eten en aangekleed worden.

1 like

Dat was ik laatst al kwijt toen de oudste tijdens het wassen van de 911 van de buren voor heitje voor een karweitje op het idee kwam een Brillo te gebruiken voor de dode vliegjes op de motorkap…

21 likes

JPM jongen, volgens mij heb jij de essentie van dit topic nog niet helemaal in de vingers. :joy:

4 likes

Jemig, je gaat me toch niet vertellen dat ik nog veel meer per jaar apart kan zetten aangezien mijn vrouw en ik kindvrij zijn…?
GMT Master II here we come :joy:

5 likes

Binnen 2 uur 225 reacties. Lekker man, klagen :smiley:
En een hoop klopt ook nog, ken je nagaan wat een hoop onzin hier verkocht wordt :joy:

7 likes

Nomos maakt enkel saaie horloges en geen enkel horloge boven de 1000 euro is dat geld waard. En mijn Speedy is NIET saai (maar ook z’n 3000 euro niet waard).

5 likes

Klagen is altijd goed, combineer dat met de frustratie dat niemand echt iets beters te doen heeft op de vrijdagavond en je hebt een pareltje van een topic :star_struck:

2 likes

Rolex is het bedrijf dat de ideale kastvorm heeft uitgevonden en besloot dat dat “beter” kon.

6 likes

Douchen met je horloge om is onnodige interessantdoenerij. En het staat als een vlag op een modderschuit.

17 likes

Nee man , ik lig heerlijk op de bank voetbal te kijken.
Morgen dam tot dam 20 km, ik blijf ff liggen. Met een glas whisky, dat wel.
Fles whisky.

5 likes

Thuis in de avond je horloge dragen? Who does that?

Spreek voor jezelf, als ik onder de douche sta ben ik meer een jacht :sunglasses:

1 like

Ik wil je best vertellen wat een beetje vliegvakantie kost voor 4 personen ergens midden in augustus. Maar ik ben bang dat niemand dan meer kinderen koopt.

19 likes

:raising_hand_man:t2:

4 likes

Klopt, zwaar kl*te dat het nu al donker is op Rhodos.
Gelukkig kan ik HF lezen bij de blauwe lumen van mijn Explorer :sunglasses:

Wat een heerlijk topic is dit :joy:

10 likes

Niet horlogegerelateerd: kleine kinderen horen niet in een vliegtuig

7 likes

Oversized Panerai horloges met die belachelijke beugel over de kroon. Volgens mij is het merk ook zo goed als dood.

4 likes