Jouw impopulaire horlogemening

Namen en rugnummers!

Anders niet meer dan loze uitspraken…

3 likes

Och ik vind t best meevallen eigenlijk, maar hee was niet mn bedoeling om mensen tegen de borst te stuiten.

Horloges zijn eigenlijk maar een dure kut hobby…

12 likes

De Skydweller is een lelijk ding. Als hij niet door Rolex zou zijn gemaakt, zou niemand hem kopen

13 likes

Ik weet niet waarom ik zo moest lachen om deze gigantische kut grap.

7 likes

Manmanman :joy: :joy:

1 like

Ik voel de drang niet tot verklaring, maar praten over andermans geld is echt SBS6 klootjesvolk-gedrag.

No offence, natuurlijk.

Jij hebt het topic gewonnen. Hier is digitale confetti voor je.

:joy:

12 likes

Nee hoor :grinning:

5 likes

Das niet meer te zien op een foto tegenwoordig bij een 1:1 , zelfs nauwelijks nog aan t uurwerk.

Inderdaad, dit was die van mij :slight_smile:

1 like

Dan ben je dus 1/10…

1 like

Hoe kan je het dan zeker weten? :new_moon_with_face:

1 like

Het topic is langzaam terug aan het ontsporen naar een plek waar iedereen denkt ongelimiteerd zijn frustraties te kunnen botvieren. Dat is iets anders dan je impopulaire horlogemening beschaafd neerpennen.

Jammer.

2 likes

Ik vind er weinig jammers aan. Ik zit pré an.

1 like

Gelukkig zit mijn skx mod onder de 1500 euro anders was die ook gewoon kut geweest.

• trouwens eigenlijk is die skx ook gewoon kut, lelijke rechterwang, welke pannenkoek heeft dat in godsnaam bedacht, ziet er toch niet uit.
  • En in godsnaam als je dan iets polijst, doe dan alles dezelfde de kant op polijsten en niet de band horizontaal en de behuizing verticaal, is niet om aan te zien, :joy: .
  • En het is niet “me” vriend, maar “mijn” vriend… man man man.
3 likes

Dat is zeker waar :ok_hand:t4:

Geen idee maar het is wel leuk :joy:

Het is hier verboden en iedereen houdt zich aan de regels toch?

Pulsometers is eenzelfde verhaal, maar dan vind ik bij militaire horloges dat je tenminste nog een aardig leesbaar horloge hebt.

1 like

Klopt, en ook al hoef ik niets te verklaren…
Ik schatte de kosten van kinderen op zo’n € 7.500,- per jaar dus kwamen jouw 15.000 redenen om wèl een Rolex te kopen (in een ander topic) als eerste in me op. Niets persoonlijks dus :sunglasses:

2 likes

Oftewel loze uitspraken… :+1:

1 like