Ben het volledig eens met punt 7 maar punt 5 slaat nergens op
Dat er heel veel wannabe’s zijn die de perfecte “moeilijke hoek foto” van hun “perfecte” replica maken om mee te brallen met “de grote jongens”
Je hebt gelijk het is een bijvoeglijk naamwoord en geen persoonsvorm…
Heb ik opgezocht want deze hork is zo dyslectisch als een paling
Ik vind dit altijd een bijzondere gedachtegang. Alsof je een horloge MOET kopen dat op een rolex lijkt. Er zijn duizenden horloges die geen hommages zijn. Als we het dan over inspiratieloos hebben
Kindvrije horlogefreaks kunnen ongestoord een bedrag per jaar opzij leggen waar de horlogefreaks met kinderen hun andere hobby (kinderen dus) van moeten bekostigen.
Zo heeft @HanDavinci die € 15.000, - voor die gouden klatser in een jaartje of 2 bij elkaar gelegd . Houdt hij nog geld over voor condooms ook
.
Klopt, maar wat nou als je die minder mooi vindt?
In het algemeen Nederlands belang krijgt hij die gratis.
Ligt er natuurlijk weer aan hoe iemand erover denkt: wil hij de look van de Rolex omdat het Rolex is of omdat hij het een mooi model vindt?
We mogen ook wel eens ophouden over de financiën van anderen op dit horlogeforum. Boeien hoe iemand z’n horloges betaald dat is bijzaak
Ik heet geen Bas, maar je mag het altijd met me oneens zijn. Hoezo heb ik een te grote mond?
Beetje raaskallen is het. We mogen allemaal wel een beetje vriendelijker voor elkander zijn hier op het forum. We houden allemaal van hetzelfde in essentie.
Jammer dan. Maar ik vraag me dan af, vind je dat specifieke ontwerp dan echt toevallig zo mooi of vind je het mooi omdat het op iets anders (een rolex) lijkt? Laten we wel wezen, een submariner is een heel erg middle of the road niet heel echt bijzonder ontwerp. Wel heel iconisch geworden omdat het een Rolex was.
Geen idee, zou je aan die mensen moeten vragen. Maar in mijn ogen maakt dat ook niet uit, het gaat erom wat je mooi vindt toch?
Nu voel ik me kut. Ik ben voor mijn ouders dus gewoon een hobby…
Meer dan ons lief is hier. Weet t wel zeker!
Bas Tudentje, aangenaam kennismaken
Ja maar… De titel van dit topic is toch:
“Jouw impopulaire horlogemening”…!?