Jouw impopulaire horlogemening

Jij gaat toch ook niet ineens vrouwen seksueel uitbuiten of botsauto’s exploiteren nu je een gouden DD hebt?

Eens op de andere punten. In het bijzonder deze:

4 likes

Gelukkig passen mensen als Frans Duits ze wel

en mensen met 19cm, 20cm, of zelfs meer cm polsen zouden best wat mogen dieeten

5 likes

Veel mensen op het forum zijn preuts wat betreft opvallende kleuren en bandjes.

1 like

De meerderheid van horlogefreaks draagt een veel te duur horloge in relatie tot hun inkomen.

Japanners maakt het geen reet uit aan welke kant je de gesp draagt.

6 likes

Gelukkig staan Rolex liefhebbers bekent om hun goede stijl😉

1 like

Bekend.

Stijltje.

:full_moon_with_face:

2 likes

Laat die mensen lekker! Als je er toch eerlijk voor werkt en spaart ;).

Heerlijk topic overigens. Geweldig hoe zoveel volwassen (voornamelijk mannen) zich zo druk kunnen maken om kleine dingen :joy::popcorn::popcorn::popcorn:

3 likes

De gemiddelde Breitling of IWC-drager heeft de polsen niet om hun veel te lompe en oerlelijke midlifecrisis horloges te dragen.

2 likes

O, en ik vind horlogefreak echt een kutwoord.

11 likes

Neen, dit is puur vermaak.

Horloges! Zoiets kun je niet zeggen op het forum. :open_mouth:

Jij dus ook. :joy:

2 likes

Welk % van je bruto jaarinkomen is acceptabel?

2 likes

Grote horloges hebben een te klein uurwerk, rare spacers, en de datum zit te ver in het midden.

3 likes

Geen idee. Ik ben slecht met cijfers.

De partner waarvoor ik op mijn kantoor werk, draagt een Seiko 5! Je hebt ze dus ook aan de andere kant van het spectrum! :wink:

1 like

Klopt! Dat is die minderheid.

2 likes

Klopt :wink: daarin moet ik je gelijk geven.

Hier mag ik toch wel even olie op het vuur gooien!

Ik ben een veel te hoge lening aangegaan en maak nu elke dag de blits met een tweedehands Breitling met ingelegde diamanten! :sunglasses:

4 likes
  1. Omega is een inspiratieloos kudt merk dat alleen maar kan teren op successen uit het verleden en special editions gebruikt in een bedroevenswaardige poging om relevant te blijven. Om de week moet er weer een nieuwe uitgebracht worden om nog net even die drie mensen die het nog niet wisten door de strot te douwen dat ze toch echt een horloge op de maan hebben gezet. Jehova’s kunnen er nog wat van leren…

2. Milanaise en mesh banden zijn voor vrouwen

3. Gejank om hommages is in en in triest. Ja, het is de look van een Rolex of wat dan ook maar nee niet iedereen heeft 15K op de bank of heeft get over voor een horloge. Kom wat vaker naar buiten of kijk eens om je heen op de weg naar S&C, die paupers zijn ook gewoon mensen

4. Horloges onder de patina hebben geen “prachtige wijzerplaat vol karakter” maar zijn gewoon in slechte staat

5. 90% van de Rolex eigenaren heeft m aangeschaft in de hoop dat hun vader dan wel trots op ze zal zijn

6. Mensen moeten leren dat datejusts/day dates sportmodellen zijn, geen dressers

7. Fashion watches en zeker ook het spul van MVMT, Vincero en al dat soort spul zijn de enige reden dat de horlogewereld een toekomst heeft. Ik snap dat de horlogewereld vooral bestaat uit bittere 50 plussers die niet willen dat kinderen op straat voetballen omdat dat ze een onveilig gevoel geeft, maar dat zijn de merken die de jeugd de horlogewereld in halen. Deze zou instorten als ze er niet waren dus kap eens met die merken afbranden en mensen die ze tof vinden of trots laten zien in de zeik nemen. Fashion watches zijn onmisbaar in de horlogewereld.

25 likes

Gewoon een single mode netwerkje in de muur plempen… hotsa!

1 like

Ik heb een schijthekel aan mensen die over een horloge praten als een klok.

6 likes

Bas misschien heb jij wel gewoon een beetje een te grote mond