Jouw impopulaire horlogemening

Dat vintage stiekem leuker is dan nieuw.

2 likes

Elk horloge is overbodige luxe.

3 likes

‘T moet wel diep zitten bij @govert , die heeft zich al 6 maand niet meer aangemeld :sweat_smile:

3 likes

Sure…?

Ja, hij staat stil. Komt net uit de kist. :slight_smile:

1 like

Wie is dat? Een studentje met een dure smaak en voorliefde voor rijke mannen ofzo?

Ja. Bah. Ik vind het vaak drie keer niks, zeker op een horloge met ronde lugs. De enige mesh band die ik heb en tollereer is er eentje die origineel op het horloge zat en geintegreerd is.

Van voor jouw tijd denk ik :sunglasses:

1 like

Daar moet toch iedereen het wel over eens zijn…? :slight_smile:

1 like

yep, sorry:grinning::grinning:

1 like

Ik heb zelf het vermoeden dat er niet héél veel mensen er 1 om gehad heeft of zelfs maar irl gezien gezien heeft. Dan zou je weten dat hij best weinig “wrist presence” heeft en de rotor “ratelt”. Het design zelf vind ik nou ook niet echt super.

Ik kan mij nog goed heugen dat je de Aquanaut kon krijgen voor rond de €16k. Dat is niet eens zo gek lang geleden.

Laten we de reacties afwachten :grin:

De AppleWatch is het beste horloge ter wereld.

Verse vis is het enige goede dat uit Japan is gekomen

1 like

Prisma?
Dure showtroep voor pochers.

Ik hou het bij deze.

2 likes

De forumsoftware is nog kutter dan de dansende poppetjes van MSN messenger.

15 likes

Nee hoor. Beetje off-topic…

Die Seiko’s mogen ze houden. Zelfs van de serieuzere Premiers komen de kasten uit China. Staat er rond de glazen case-back “Made in Japan”, binnenin hetzelfde deksel staat “China case”.

4 likes

Ik ben maar een beetje gaan spelen met de zoekfunctie. De resultaten waren misschien nog wel vermakelijker dan dit topic en dat zegt wel wat :joy:

1 like

Gewoon voor vintage gaan :wink: Maar alle moderne horloges van onder de 1000 euro komen tegenwoordig toch deels uit China? Kasten, glaasjes, wat niet allemaal. Swiss made is ook maar minimaal voor de helft Zwitsers

Kevlar wijzerplaten🤢

Hou oud denk je dat die Accuphase is? Toen was China nog maar amper ontsloten voor buitenlanders… :slight_smile: 100% Yokohama-made. Maak ik mezelf graag wijs.

1 like

Rolexen en Invicta’s zijn lelijk.

1 like

Het nieuwe Patek-gebouw heeft ongeveer de omvang van een woonwijk. Die kosten moeten ergens teruggehaald worden… :roll_eyes::sweat_smile:

1 like