Bernard
20 september 2019 om 21:26
332
Rolex: 99% is lelijk
Omega: onbegrijpelijke strategie, was ooit goede value for money en leuke horloges, nu merendeels lompe, lelijke, meuk en overpriced.
Patek 5711 en eigenlijk ieder Genta-ontwerp met geïntegreerde stalen band is afzichtelijk.
Panerai is vooral goed te gebruiken als duikgewicht en verlies is esthetisch gezien niet erg.
Gewoon mijn mening, voel je volledig vrij om er een diametrale opinie op na te houden.
11 likes
PeterLC
20 september 2019 om 21:29
333
Bernard:
Rolex: 99% is lelijk
Mijn 1601 heb ik omdat ik
Een Rolex wilde
Een deel van mijn spaargeld beter wilde laten renderen
Vind ik 'm echt mooi? Het is een beetje een gay bling-horloge dat ik met een inwendige knipoog draag.
Na 'm zelf afgeregeld te hebben, loopt-ie wel binnen een paar seconden plus per week trouwens.
3 likes
frenk
20 september 2019 om 21:33
334
Leer is voor in de slaapkamer… niet voor je duiker!
7 likes
The Holy Trinity is bullshit!
Bedacht door een oudgediende op Timezone en vervolgens als waarheid aangenomen door een hoop jaknikkers op Timezone destijds.
Al helemaal als we het over de Zwitserse Holy Trinity gaan hebben.
What’s Up?
Bang voor A. Lange & Söhne?
Daarom krijg ik jeuk van de term “The Holy Trinity” en ik krijg nog veel meer jeuk als sommigen dat angstvallig Zwitsers willen houden. Dan weet je niet wat The Holy Trinity inhoudt namelijk.
1 like
Oef wat zijn er veel lelijke horloges…
2 likes
Horloges hoarden. Wat moet je @#*&" met 50 horloges.
2 likes
Bernard
20 september 2019 om 21:56
339
50 maar? LOL… Ik durf allang niet meer te tellen
3 likes
Andyman
20 september 2019 om 21:59
340
Hetzelfde valt te zeggen over m’n sneakercollectie. Ik haal er wel veel plezier uit hoewel ik maar 1 paar tegelijk kan dragen.
3 likes
HansT
20 september 2019 om 22:04
341
Haha je hebt gelijk, voor de prijs van m’n Prisma, heb je bijna zes van die mooie Casio’s. M’n Prisma is idd. een duur decadent horloge, dat wist ik dus niet!
1 like
De Pelikaan HFLE lijkt op een Seiko mumbai special.
11 likes
HFLE 2017 was an inside job.
gr, HJR
1 like
Gouden horloges zijn voor Sjonnies
3 likes
Fixed that for you.
Bob:
coiffeurs
Die zie ik wel. Van die goeie.
Wanneer dan? Ik zag alleen dat plaatje van die lelijke Daytona met die bierblikken van pushers. Da’s vast je argument niet, toch? Toch?
5 likes
Ofv
20 september 2019 om 23:49
349
en ik vind alle horloges onder de 41mm juist weer veel te iele net niet formaten. Ik hou er alleen nog rekening mee dat mijn mening hierover in de toekomst kan wijzigen dus ik deel deze mening zelden.
1 like
drex
21 september 2019 om 02:56
350
Da_Watcher:
Ik vind de SKX een overhyped horloge maar dat wisten sommigen al. Die snap ik echt niet, het is goedkoop en dat is wat mij betreft ook alles wat een SKX is.
Er is geen detail wat ik er mooi aan kan vinden, als geheel doet het pijn aan mijn ogen. Een redelijk impopulaire mening daar er in elk topic waar adviezen gevraagd worden die taffes SKX weer naar voren wordt geschoven.
Ook een nieuweling met een prima budget wordt er naar verwezen. Omdat je daarmee een prima start maakt als horlogegekkie…
Kortom ik vind hem kudt en las met dat prul was “begonnen” was ik al snel weer klaar met mechanische horloges.
Ik heb met iedereen te doen die wel door deze ervaring heen is gegaan en heeft gedacht dat hoe lelijk ook, je een SKX mooi hoort te vinden. En dat je hem echt erbij moet hebben, of hebben gehad of zelfs meerdere keren.
Zonde van het geld
Zo! die komt wel uit je tenen zeg.
Denk toch aan je rikketik man!
3 likes
Vind ik bijna elke Rolex.
Maar toch zou ik er wel een willen als ze wat groter werden uitgevoerd