Jouw impopulaire horlogemening

Rolex: 99% is lelijk

Omega: onbegrijpelijke strategie, was ooit goede value for money en leuke horloges, nu merendeels lompe, lelijke, meuk en overpriced.

Patek 5711 en eigenlijk ieder Genta-ontwerp met geïntegreerde stalen band is afzichtelijk.

Panerai is vooral goed te gebruiken als duikgewicht en verlies is esthetisch gezien niet erg.

Gewoon mijn mening, voel je volledig vrij om er een diametrale opinie op na te houden.

11 likes

Mijn 1601 heb ik omdat ik

• Een Rolex wilde
  • Een deel van mijn spaargeld beter wilde laten renderen

Vind ik 'm echt mooi? Het is een beetje een gay bling-horloge dat ik met een inwendige knipoog draag. :rofl:

Na 'm zelf afgeregeld te hebben, loopt-ie wel binnen een paar seconden plus per week trouwens. :+1:

3 likes

Leer is voor in de slaapkamer… niet voor je duiker!

7 likes

giphy

4 likes

The Holy Trinity is bullshit!

Bedacht door een oudgediende op Timezone en vervolgens als waarheid aangenomen door een hoop jaknikkers op Timezone destijds.

Al helemaal als we het over de Zwitserse Holy Trinity gaan hebben.

What’s Up?

Bang voor A. Lange & Söhne? :joy: :+1:

Daarom krijg ik jeuk van de term “The Holy Trinity” en ik krijg nog veel meer jeuk als sommigen dat angstvallig Zwitsers willen houden. Dan weet je niet wat The Holy Trinity inhoudt namelijk.

1 like

Oef wat zijn er veel lelijke horloges…

2 likes

Horloges hoarden. Wat moet je @#*&" met 50 horloges.

2 likes

50 maar? LOL… Ik durf allang niet meer te tellen :joy:

3 likes

Hetzelfde valt te zeggen over m’n sneakercollectie. Ik haal er wel veel plezier uit hoewel ik maar 1 paar tegelijk kan dragen.

3 likes

Haha je hebt gelijk, voor de prijs van m’n Prisma, heb je bijna zes van die mooie Casio’s. M’n Prisma is idd. een duur decadent horloge, dat wist ik dus niet!

1 like

De Pelikaan HFLE lijkt op een Seiko mumbai special. :man_shrugging:t2:

11 likes
  • Invicta is kut
  • Romijnse cijfers zijn kut
  • Afgekapte cijfers zijn kut
  • Patina is vies
  • De stalen band van een BB58 is een epileerapparaat
  • Valjoux 7750 is kut. Wat een tering herrie maakt dat kreng.
  • EMG is kutter dan kut
  • Pin and Colar(u weet wel, dat fijne systeem van Seiko stalenbanden) is ruk
  • NATO is bagger
22 likes

HFLE 2017 was an inside job.

gr, HJR

1 like
  • De gehypte horloges zijn niet waard om je geld aan uit te geven.
  • Horloges zonder datum zijn eigenlijk gewoon incompleet en dus ruk
  • Plexi rulez (en dan pas saffier, glas telt niet mee).
  • Horloges met meer complicaties dan dag/datum is als Imelda Marcos met schoenenkast: compleet nutteloos want je gebruikt ze nooit.
  • en nog wat reut die al voorbij is gekomen…
1 like

Gouden horloges zijn voor Sjonnies

3 likes

Fixed that for you. :slight_smile:

Die zie ik wel. Van die goeie.

Wanneer dan? Ik zag alleen dat plaatje van die lelijke Daytona met die bierblikken van pushers. Da’s vast je argument niet, toch? Toch?

5 likes
  • Van die vergeelde indices die zogenaamd een vintage uitstraling moeten nabootsen zijn lelluk!
  • Omega moet s kappen met al die special editions en eens mooie ‘gewone’ horloges gaan maken
  • Aziatische horlogemerken worden onder gewaardeerd
  • Casio g shock moeten verboden worden; potentieel moordwapen
  • alle horloge groter dan 42mm zijn eigenlijk kleine wandklokken
2 likes

:smile: en ik vind alle horloges onder de 41mm juist weer veel te iele net niet formaten. Ik hou er alleen nog rekening mee dat mijn mening hierover in de toekomst kan wijzigen dus ik deel deze mening zelden.

1 like

Zo! die komt wel uit je tenen zeg.
Denk toch aan je rikketik man! :grin:

3 likes

Vind ik bijna elke Rolex.
Maar toch zou ik er wel een willen als ze wat groter werden uitgevoerd