Ik wel, en deze uiteenzetting is perfect verwoord
Het ging niet over de opvoeding maar over de kosten van kinderen… Dat schuurt tegen de manier van opvoeden ja.
Hahahaha, inderdaad ja.
Je zakken waren gewoon niet diep genoeg om een onbeschadigd exemplaar te kopen of je bent zelf gewoon veel te lomp geweest
Goed punt.
Terug op het onderwerp;
Als je Romeinse cijfers gebruikt, is het IV en niet IIII!
Je zou verwachten dat als je iedereen die in dit topic iets heeft bijgedragen in één ruimte zet, dat het één grote knokpartij wordt. De werkelijkheid is waarschijnlijk dat iedereen elkaar dan over de bol aait met nuances, niet op de laatste plaats omdat ze de horloges die ze al tijden bekritiseren voor het eerst in het echt zien.
Ik ben het met alles wat in dit topic is gezegd eens. Helaas.
Ik moet op zoek naar een andere liefhebberij.
Ik heb dan ook geen geheimen.
Wel geschikt, helaas off-topic, dus ben het met je eens.
Dat is meermaals correct gebleken.
Uiteindelijk zijn we allemaal (overwegend) mannetjes met in elk geval één gemeenschappelijke saaie hobby. Een tegenwoordig nutteloos en per definitie overpriced stukje armcandy verzamelen.
De lelijke Mercedes wijzer van Rolex en eveneens lelijke Snowflake wijzer van Tudor en Mesh banden.
Maar stiekem wel spijt dat ik mijn Explorer II ooit verkocht heb
Hahaha… Ik heb een Daytona mogen zien hoor. Het feit is dat ofschoon het een aardige chrono is, ik niet van tricompax horloges houd. Ik heb twee quartz chrono’s met drie registers, en die zijn ook te druk. Dat is voor mij voortschrijdend inzicht. Ik doe die twee quartz om emotionele redenen niet weg, maar da’s al.
Mooie klassiek ogende bi-compax chrono’s, die zijn cool.
En dit is geen Rolex diss. De Seiko Pogue bijvoorbeeld, met dat ene rare registertje, die vind ik ook hoe langer hoe lelijker worden. Da’s ook voortschrijdend inzicht, want ik heb serieus over zo’n ding na zitten denken.
Kortom: alle chronografen die geen horizontale bi-compax wijzerplaat hebben zijn in mijn optiek kut.
UG heeft hele mooie chrono’s gemaakt. De “evil nina” is denk ik een van de weinige Chronos die ik in mijn collectie zou willen hebben…
Die BSp en vso zijn echt hufterige noodzakelijkheden. De kosten die daaraan verbonden zijn, en de karige lestijden (misschien wordt het vierdaags de schoolweek, sommige scholen supervroeg uit), gekoppeld aan de noodzaak van tweeverdieners…ik heb er nu eentje, en die gaat naar de opvang, dat is ook niet mals.
Impopulaire mening: 99% van het HF geen verstand heeft van horloges. Zie dat iedereen elkaar napapagaaien.
Helder. Slechts één opmerking dan: je neemt geen kinderen, je krijgt kinderen
Je neemt daarentegen wel een Rolex, of niet
En die ene procent die tegen die stroom in zwemt heeft uiterst dubieuze smaak en waarschijnlijk evengoed geen verstand van zaken.
Dit hele forum is eigenlijk kut. Daarom kom ik hier ook bijna nooit.
Ik reken mijzelf idd ook tot die 99% dus dat heb je correct!
Overigens, wat beveel je mij aan wanneer het gaat om Vintage horloges? Welk forum?