Jouw impopulaire horlogemening

Krassen en butsen op de kast ‘karakter’ noemen :joy:

2 likes

Ik zie win-win :slight_smile:

1 like

Stalen banden zijn lelijk en doen zwaar af aan elk horloge.

1 like

Zag ik ook. Tot ik het voorstelde.

1 like

Tachymeter, een lelijke toevoeging aan elk horloge die niemand gebruikt. Een chronometer is al weinig gebruikt, maar heeft meer nut.

2 likes

Lol, maar dat heb je eenmaal als je een echte man bent en geen meisje. Anders moet je lid worden van het Viva forum :man_cartwheeling:

2 likes

Thuiszitten met kinderen draagt maatschappelijk héél veel bij, die kids krijgen voldoende aandacht en warmte van vader / moeder. Op lange termijn heeft de samenleving daar meer aan dan van die “sleutelkinderen” :wink:

11 likes

Het is “Word”, zonder “t”, maar van mij krijg je een like.

3 likes

Gewoon een mooie zoeken dan…

giphy

Als we het dan over een overprijsd merk en veel te dure zooi gaan hebben… Pffff Apple heeft er patent op. Sinds het vertrek van Steve Jobs staat dat bedrijf stil. Wat zeg ik; hollen achteruit. Ze hebben alleen nog marktaandeel omdat de eind gebruiker bang is geworden van Google :sweat_smile: net of Apple niet mee luistert :rofl:

2 likes

Geen kinderen zeker? :wink:

2 likes

Was het dan wel verstandig om fulltime te blijven werken óf om aan kinderen te beginnen. Wij hebben geen BSO nodig, gewoon minder werken. Althans mijn vrouw… Heb je die 1100 sowieso al verdiend :sweat_smile:

2 likes

Of wie het mooiste horloge ontwerp maakt… Marketing is zo over gewaardeerd… (werk zelf op een marketing afdeling)

Inderdaad, geen kinderen. Hetgeen niet wil zeggen dat ik geen verstand van zaken heb of er geen (al dan niet impopulaire) mening over kan hebben.

Een beetje in de lijn van de niet-Rolex bezitters, om het horloge gerelateerd te houden :wink:

Er staat nog wel een redelijk stupide (hint) schrijffout in dat stukje.

Stupidity

2 likes

Echt hè! Vroeger was sowieso alles beter.

Ja juist. Hebben wij ook gedaan.ze zijn nu 9 en 12 het heeft bij ons goed uitgepakt. Mama minder werken en papa meer werken.en nu willen we allebij minder werken.

Ja klopt,
Net zoals ik van veel forumleden weet wat hun favoriete maaltje is, waar ze op vakantie gaan, wat voor ze auto ze rijden, ander hobby’s, huisdieren, muziekvoorkeur, etc…

Je hoort hier zelfs hoevaak de partner werkt, wat voor werk ze doet, wat ze daarmee verdient en wat er aan kinderopvang betaald moet worden :wink:

1 like

Zullen we de discussie wat en hoe iemand zijn kinderen opvoed lekker laten voor wat het is?

Lijkt me dat een horlogeforum daar niet de geschikte plek voor is …

3 likes